skola igen efter en veckas praktik!

då började skolan idag igen då, fast det var faktiskt ingen toppendag för mig, gick mest runt och var irriterad...så får väl be om ursäkt till mina grappar, men ni känner mig så pass bra nu och vet ju också varför så ni förstår nog tror jag :)  man har inte en toppendag varje dag så. Och dessutom har jag så jävla ont i halsen också, funderar på om jag ska vara hemma från träningen ikväll för jag känner mig inte så bra, men är samtidigt lite taggad på att träna så vi får se! Efter skolan blev det iafl en runda på stan med mina flickor och då blev jag på bättre humör :)


Nyss åt jag iafl världens godaste pasta :D den är så sjukt god, och är bara att blanda med vatten och koka och tar ca 5 min, as bra!




så ett hett tips från coachen ;)

red - daniel merriweather

Nu är jag hemma från barnträningen.  Första träningen brukar alltid vara lite seg eftersom man inte tränat på hela sommaren men dom var jätteduktiga tjejerna fktst! :)

Idag har jag fktst inga planer för kvällen men det är ju skola imorn så det blir nog ganska lugnt!

den här låten har jag lyssnat sönder nu i ett antal dagar, går bara om och om igen, sjukt bra är den :D



uppdatering?!

oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera på sista tiden här, men jag har faktiskt inte haft så mycket tid över till att göra det så får skylla på det! Ändring ska ske...nu! :D
Helgen då! I fredags var sista praktikdagen och när den var slut så hämtade jag lite grejer hemma och sen drog jag till hedda och det gjorde även jossan & barkis så vi gjorde oss i ordning där och började förfesta lite.
Sen så tog vi bussen till latorp vid halv 10 typ och så var det party där. Vi hade roligt där :)
sen skulle vi ta bussen in till stan vid 2 så vi gick till busshållplatsen då men nej, det går tydligen ingen buss vid 2 för den sista gick 20 över 1 typ, illa för oss! Sen löste det sig på ett jävligt sjukt sätt iafl, vet inte om jag borde skriva det här så jag tror jag struntar i det, men sjukt var det iafl! Sen var vi tillslut inne i stan efter en riktig åktur och då gick vi och mötte charlie sen var vi hos honom en stund, åkte även taxi med världens skönaste texichauför typ 200 meter ;b haha. Sen var vi hos challe till ca halv 7 på morgonen sen tog vi bussen hem till hedda så vi var hemma vid ca halv 8 hos hedda så då var våran kväll slut (y' rolig kväll var det iafl!
Sen vid 1 den dagen gick jag bort till träningen och tränade fristående :D haha, balansen var kanske inte på topp men annars gick det bra!
Igår kväll var jag bara hemma och inte gjorde så mycket speciellt, skönt och ta det lite lugnt ibland med!
Och idag börjar våran barnträning igen så ska cykla iväg dit nu om ca 20 min.
Hörs senare!

Lite bilder från i fredags här då.

torsdag 08.04!

hej!
klockan är ca 8 på morgonen och nu sitter jag här och väntar på att åka till praktiken, näst sista dagen.. ska faktiskt bli skönt eftersom det inte finns mycket alls att göra där. Fast idag kommer mamma dit och så ska jag klippa henne, så då går det ltie tid iafl!

igår fyllde min kära pappa 50 år, han börjar bli gammal nu :D  men vi var iafl och firade honom igår och sen hade alex lite hejdåkväll för lite folk så var där en stund med.

jag älskar dig pappa <3

men nu ska jag nog gå ner och ta lite frukost
bye

här är en film på mig som tydligen låg på youtube från några träningar sen (:


BRUNETT?

igår var första dagen på praktiken. Jag slingade håret på en av tjejerna som jobbar där :) Idag tror jag att hon ska slinga mitt hår, men har varit såå sjukt inne på att färga brunt och igår hade jag nästan bestämt mig för att göra det men alla tycker verkligen att jag ska ha kvar det blonda, skitjobbigt är det, får se hur jag gör! För om jag har kvar det blonda skulle jag ju kunna färga brunt till vintern kanske? JAG VET INTE.

efter praktiken idag ska jag iafl till marieberg med hedda & jossan och kolla lite :)
men nu ska jag äta frulle
LATER



inte så bra bild som brunett, man ser inte så mkt, men lite iafl, vad tycker ni?

grapparna (;

kom nyss hem från emma som jag inte har träffat på jättelänge :( blir för sällan nu när skolan börjar och så, men det ska vi ordna upp så att det blir oftare! :D

igår ritade jossan en fin bild som jag glömde lägga upp förutom föresten så här kommer den ;b





är det någon mer än jag som kan tycka att bilden som ska föreställa hedda (den brunhåriga) att den liknar ngn speciell person? :D hahah

imorn blir det iafl bajspraktik i en vecka tiderna är 9-17... kuuuuuuuuul!
om det är någon som behöver klippa sig eller så kan ni ju höra av er så kanske det går att fixa i veckan. En klippning kostar 150 kr.
Men nu ska jag göra mig i ordning och sen vill sängen ha mig
bye

hos hedda <3

nu sitter jag hemma hos hedda, jossan åkte nyss till sin barnträning.
Igår var vi i stadsparken och satt och snacka massa och så, senare så gick vi hem till hedda och tillslut somnade vi här :) mysig kväll med bästa brudarna! <3

Snart ska jag nog ringa mamma och fråga om hon kan hämta mig för sen kom det tydligen folk hem till oss. Idag blir det nog mest att ta det lugnt, praktik på måndag och en vecka framåt -.- men får hoppas att jag överlever!
LATER




och här har vi världens sötaste unge som jag hittade på heddas dator från när hon var liten :D

jason mraz - wordplay


den här låten har jag lyssnat på ett tag nu, den är bra! 



hästhagen!

idag blev det hästhagen med klassen och frisör ettorna och treorna. Vi gick tips promenad dit och sen paddlade vi kanot där (y' så nu är jag iafl helt slut! 
Ikväll hade jag, jossan och hedda tänkt att dra på party så vi får se hur det blir, för alla tre är jättetrötta men ändå lite taggade.. det visar sig helt enkelt! 
När vi åkte hem från hästhagen drog vi upp på stan en kortis, fula som vi var i mjukiskläder och knut i håret typ ;b
jag köpte iafl ett nagellack och jag tror att dt är det som är på bilden här, lite likt är det iafl men inte riktigt.  


men nu ska jag nog ta och prata med mina tjejer om hur vi gör så får vi se, annars kanske det blir imorn istället! :) 



träning snart!

nu sitter jag här, ska snart få skjuss av pappa till friståendeträningen. Sen ikväll efter det ska mamma slinga mitt hår, wiho ! :D 

världens segaste dag i skolan idag, vi fick en uppgift på morgonen att läsa sida 3-26 i hår och färg boken sedan komma på 3 frågor till texten, och då var klockan halv 9 och vi fick fram till 12 på oss, alltså tre timmar och hur lång tid tar det? typ 10 minuter ;o så det var assegt! Sen såg vi på en modevisning efter lunch också.

men nu ska jag kila iväg, pusssss 


och här är en väldigt gammal bild, men bjuder på den ;D 

nu har skolan startat!

hej! förlåt för dålig uppdatering, har haft annat att göra.
Nu har det iafl gått två skoldagar. Igår blev det mest prat och frågor och liknande sen drog jag upp på stan med jossan & hedda och så käkade vi på palette :) 
Idag vaknade jag när min buss skulle ha gått, alltså ca 25 minuter innan jag började så fick lite bråttom men gjorde mig i ordning snabbt och tog cykeln upp och jag kom i tid ;o känner mig väldigt duktig faktiskt! :D Idag fick vi iafl gå på rundvandring med de nya frisörettorna och visa dom runt på skolan. Sen käkade vi lunch med dom också! Efter lunch fick vi våra skåp och nya busskort sen fick vi gå hem i princip. 
Sköna dagar hittills iafl! 

Ikväll blir det träning :) det är nog ganska bra så jag blir trött på kvällen för inatt kunde jag verkligen inte somna, låg vaken till typ 5 halv 6 imorse och vid typ 3 slog jag på en film för jag tänkte om jag kanske skulle somna då, men nej jag såg klart hela filmen...så jag sov väl max typ 2 timmar inatt, hoppas jag orkar med träningen iafl, men det ska nog gå bra! 
Men nu ska jag göra smoothie. 
LATER




höstterminens första träning!

kom precis hem från första riktiga gymnastikträningen sen typ maj ;b 
och det gick faktiskt riktigt bra! Trodde aldrig att det skulle gå så bra som det gjorde iafl, så det var kul :D 
men nu är jag trött! Och imorn börjar skolan...fast vi börjar inte förens 1 så det är skönt. 
På något sätt ska det ändå bli lite roligt och komma tillbaka till skolan, fast det tycker man väl nu och sen om en vecka är man död igen (; Men det får vi se.

men nu ska jag hoppa in i duschen
LATER


bilden är från en tävling i göteborg i vårat rum! :D 

bilder från liseberg!

här kommer det mer bilder från liseberg :D 












ja, det var lite mer bilder då, finns säkert fler, men det här får räcka :D 
superdag iafl!  



liseberg! :D

nu är jag hemma från liseberg! Vi kom hem inatt, blöta, trötta men också väldigt glada över dagen! :D
Vi  hade en toppendag. Vädret var helt okej fram till eftermiddagen, inget regn eller så men inte soligt heller, så ett ganska lagom lisebergväder tills eftermiddagen då det började spöregna verkligen, och det var precis efter att vi hade åkt flumride och blivit verkligen dränkta och då menar jag verkligen DRÄNKTA! Det var som om vi hade duschat, det bara droppade vatten om hela oss, haha :D så efter det var vi väldigt kalla och väldigt blöta, men vi lever fortfarade så :D
iafl, tack för dagen alla! :) 

här kommer lite bilder från gårdagen.












mer bilder kommer senare när jag har fått dom från hedda :D 
tja så länge! 

kväll med mina favorittjejer! <3

Igårkväll blev det lite kj party med några stycken från gamla skolan! Även fast det inte var så många som kunde så var vi några stycken iafl. Så vi var ca 8 pers så det blev mest lite chillkväll :) Efter ett tag drog jessica och elin hem så då var det jag och fem killar kvar. Lite senare drog två killar hem så då gick jag, hannes, fredrik & albin till max för att käka lite men det var stängt så det fick bli statoil istället! Funkade det också. Sen gick vi tillbaka till hannes och satt uppe och snackade till typ 4 sen sov vi där. Så jag tog moppen hem i morse istället :)

Ikväll kommer mina favoritbrudar hem till mig och hedda som har varit på gotland i ca två veckor är sjuuukt saknad nu så det ska bli kul och träffa dom :) Så det blir väl lite myskväll för oss, vi ska nog mest ta det lugnt eftersom att imorn klockan 7.05 på morgonen går bussen från resecentrum till liseberg :D
Så vi ska väl tagga järnet till det!
men nu måste jag packa iordning lite kläder som jag ska ha med till pappa.
Uppdaterar kanske senare, annars blir det efter lisebergsresan och då ska det komma upp massa bilder också!
<3



dag med betan <3

hey!
igår blev det en dag med bästa vän! Vi drog upp på stan ett tag, lagade mat, klyftpotatis, kyckling och dragonsås blev det faktiskt! Sen gjorde vi bruna slingor i håret på henne igen eftersom det har blekts mycket från förra gången. Sen tog vi det mest lugnt och snackade massa! senare på kvällen drog vi på en chillfest i brickebacken. Inte meningen att vi skulle dit men vi drog dit en stund iafl och träffade lite folk :)

Nu sitter jag här och har precis duschat, har lite planer inför ikväll så i får se hur det blir :)
Nu ska jag ta ngt att äta.
bye!



lite shopping!

idag möttes nästan alla som ska med till liseberg på stan och så gick vi och hämtade ut biljetterna för bussresan :)
sen gick jag, jossan och barkis på stan ett tag och käkade även lite donkan. Sen skulle alla åka hem till sig och då tänkte jag bara gå in och kolla på en tröja på H&M men då blev det inte riktigt bara det så det blev lite shopping också...ovanligt!

här är iafl ett lila & vitt randigt linne som jag köpte på H&M.



en grå cardigan, också köpt på H&M.



och en midjekjol i lite alla möjliga färger, köpt på indiska.



alltid kul med lite nya kläder så :D
men nu väntar jag på att mamma ska komma hem så hon kan laga mat åt mig för jag är sjukt hungrig nu!
hörs later 

planer om göteborg!

Vaknade upp hos jossan med henne och karin imorse efter en dag med jossan, karin & barkis igår :)
och inatt vet jag faktiskt inte vad jag tänkte...vi låg nämligen tre i jossans säng vilket var lite trångt och jag låg ytterst så typ mitt i natten kände jag att jag låg så jävla snätt och typ på halva sängkanten bara så jag tog med mig täcket och kudden och la mig på golvet... ;s vet inte om jag gjorde det i sömnen men jag somnade iafl om där och sov där hela natten, blev däremot lite mer förvånad när jag vaknade på morgonen även fast jag visste att jag låg på golvet, haha!

Igår kom vi iafl fram till att vi borde dra till liseberg några stycken nu innan skolan börjar och helt plötsligt blev vi sjuukt taggade på det, så vi kollade upp bussar och tåg och allt man kunde åka med och kollade upp om några ville följa med och liknade. Sen planerade vi lite till och fixade lite sen sov vi på saken och i morse fixade vi lite till och det hela slutade med att nu är vi ca 15 pers, 7 tjejer och ca 8 killar som drar liseberg på lördag :D
ska verkligen bli skitkul! så nu taggar vi till det.

Nu ikväll har jag suttit och spelat the sims 2 som jag fick låna av jossan, haha för kul är det :D
men nu ska jag nog ta och sova snart tror jag.
G'NIGHT


den här låten är så himla söt tycker jag! och killen som sjunger är det ju inte mycket fel på heller..mums :)



slut på lägret!



nu sitter jag här, kom precis hem från sista dagen på lägret som avslutades med uppvisning för föräldrarna.
Så så fräsch som jag är på bilderna är jag nu... ska väl hoppa in i duschen och sen fixa mig lite!
Uppvisningen gick iafl bra och det är skönt att lägret är slut nu även fast det är ganska roligt så är det jobbigt och varmt.
Nu är det bara att vänta på pengarna ;)

här är lite bilder från lägret iafl!






party igår!

igår blev det party i ladugårdsängen! till en början var det inte så farligt mycket folk men sen kom det bara fler och fler. Det slutade med att vi fick trycka in oss i hans rum ca 40 pers för att han föräldrar skulle komma hem, men ja, dom märkte ju att vi var där så då drog vi ut och upp på stan en stund några stycken :) Men rolig kväll blev det trots allt. Mindre roligt var det ju när jag skulle vara på oscaria och träna barn halv 9 morgonen efter men....jag lever fortfarande iafl!

Och jag har väldigt mycket bildbrist nu så inläggen känns väldigt torra, men ni får stå ut, snart kommer det bilder! :D och snart börjar skolan också, inte alls länge kvar nu...vilket inte känns så kul, fast det som är bra är att jag får träffa mina bästa jossan & hedda varje dag hela tiden :D och så har jag fktst saknat vissa andra också, så helt okej blit det nog ändå!

här får ni en bild på några tjejer i klassen iafl! :)


andra dagen, still alive!

hey!
nu är andra dagen av lägret klar också, gissa om jag hade träningsverk i morse när jag vakna och gissa om det bara har blivit värre idag.... ja! Men för barnen går det iafl framåt och dom lär sig massa nytt så det är roligt. Bara att man blir så sjukt trött av allt och att det är en bastu inne i träningshallen, ingen vidare bra luftkonditionering skulle jag inte gissa på, och det är ju inte direkt svalare ute så...lite surt att vara inne i en gymnastikhall när det är så fint väder bara!

Jag var iafl där från halv 9 imorse till 5 på eftermiddagen och ikväll har jag träffat emma också :)  Vi kollade på en film och bakade chokladmuffins, och sen cepade vi (hon) sig lite också, men inget ovanligt så (; 
Eftersom att jag ska vara där lika tidigt imorn igen men troligtvis ännu mer träningsverk så borde jag nog gå och lägga mig nu! 
G'NIGHT



det får bli en bild på min kära bror som förövrigt gör ngt cp med munnen och hans kompis ;D 




första dagen avklarad!

som ni kanske märker så hinner jag inte blogga så mycket alls på dagarna, jag har fullt upp med lägret men idag är iafl första dagen avklarad! Och eftersom jag kom hem två inatt och somnade ca 3 och pappa kom in och väckte mig 7 i morse så sov jag ca 4 timmar inatt vilket ledde till att jag gick runt och garvade åt det mesta idag på lägret! ;D och så var det sjuuukt varmt i hallen också, men ändå ganska rolig dag :) 

och nyss så satt jag och kollade runt lite på youtube, och hittade en så sjukt söt kille som jag bara var tvungen att lägga upp lite klipp här, så njut av denna sötis utstrålning! :D 





och på det här börjar han sjunga vid ca 0.50 så i kan ju hoppa fram dit om ni vill det, förövrigt är låtarna bra, båda två! :)


tisdag, 14.00!

hej!
nu sitter jag här, duschade för en stund sen och det gick jag upp och gjorde precis när jag vaknade och jag duschade i ca 5 minuter kanske så jag vaknade typ halv 2...herregud vad jag har vänt på dygnet. Det funkar verkligen inte för imorn ska jag vara i oscariahallen kl 9.00 på morgonen för då börjar träningslägrena! Usch vad jag kommer vara trött, vill inte ens tänka på det...jaja, nog om det nu! 

hann inte blogga igår så det kommer en liten sammanfattning om igår. 
 
Jag var uppe på stan en stund med min käre bror och skulle köpa lite grejer och från början var det meningen att han skulle köpa en fred perry t-shirt på MQ och jag skulle köpa ett linne som jag har kollat på hur länge som helst men som inte har funnits i rätt storlek tills nu, trodde jag. Så vi drog upp och skulle shoppa iafl sen går vi till MQ men då var hans t-shirt slut..och sånt är ju aldrig kul. Sen gick vi iafl vidare och kollade efter mitt linne då, men nej, den finns fortfarande inte i rätt storlek, antingen så har den inte funnits eller så har den hunnit tagit slut IGEN! lite irriterande är det..
Efter det tänkte vi om lite och det slutade med att anton köpte en tröja på zara som var sjukt snygg och jag köpte en ny foundation och ett par solbrillor :) 

 

här är iafl den foundation som jag köpte!

sen när jag kom hem från stan ser jag att gabbi loggar in på msn och är påväg till oscaria, då har tydligen ledarmötet som skulle vara idag klockan 8 flyttats till igår kl 4 och när jag såg det var klockan 20 i 4, så fick lite panik men så cyklade vi iafl direkt till oscaria så kom i tid iafl, lite dåligt med information om att det hade ändrats av dom som höll i det tycker jag iafl att det var!

Sen på kvällen kom jag hem iafl och igår satt jag och anton uppe till ca 4 på natten och spelade spel, typ kort och liknade, haha :D 
måste bara säga att jag har världens stördaste men också bästa bror! <3 

      ______________________________________________________________________________________


idag ska jag åka till jossan om ca 2 timmar för ikväll blir det party för bella som har fyllt 17 år :D 
så det ska bli kul!
kanske kommer med mer uppdatering senare. 

och oj vad jag skrev mycket...haha! 


och idag bjuder jag på en väldigt gammal bild! :D 

gymnastiken!

som ni kanske vet så har jag tränat gymnastik väldigt länge, faktiskt i 14 år nu, sen jag var 3 år! Och det har verkligen varit mitt liv. Men nu sista vårterminen var jag lite dålig med att satsa på träningen och prioriterade annat före.. men man har väl tider då det går mindre bra och det är mycket annat som händer i livet. Men nu under sommarlovet har jag inte tränat alls mycket och då har jag tänkt efter ordentligt och jag har kommit fram till att jag har inget riktigt liv utan gymnastiken, utan träning så har jag inget liv, haha :D Så nu i höst ska jag satsa igen och träna på ordentligt för jag saknar det faktiskt!

och det börjar med ett läger som jag ska vara ledare på nu på onsdag till freda sen är det uppvisning på söndagen så det ska faktiskt bli roligt, plus att jag får ju pengar för det också, så det kan inte bli bättre ;)

 

wehehey!

nu är jag glaad för min käre bror klickade precis hem världens godaste parfym! Den luktar så sjukt gott, det är nästan så att jag skulle vilja använda den själv.. fast den är ganska manlig så jag tror jag skippar det, men det blir att lukta sönder på hans iafl! :D 

sunday, 15.25!

hey!
igår när jag och tjejerna drog och käkade pizza vid brunnsparken helt ofixade och fula så ringer charlie och vill att vi ska komma på party till honom. Våran plan för kvällen var tänkt att vi skulle ha en riktig fett och myskväll med skräckfilm och liknande men vi fick för oss att vara lite spontana så vi åt upp våran pizza och tog bussen in till stan för att sedan ta bussen till challe. Och när vi skulle gå och käka pizza så dissade både karin & jossan skorna så dom gick barfota och vi var inte alls fixade överhuvudtaget men det struntade vi i då. När vi kommer till resecentrum så går inte bussen till charlie föränn om en timma så vi började promenera istället till mellringe nästan ;b Sen blev det en helt okej kväll där med! Vi tog sedan bussen hem till jossan vid typ 1och sen sov vi där :) 

och imorse kollade vi på skräckfilmen som vi skulle sett igårkväll. Sen vid ca 12 kom pappa och hämtade mig och om ett tag ska jag klippa två grannar också! Annars blir det nog en lugn kväll ikväll, har blivit lite mycket party på sista tiden..
nu ska jag gå och hämta ett äpple som jag blev sugen på, haha :D 
bye. 


hos jossan <3

hey!
nu sitter jag hemma hos
jossan med barkis och karin och dom fixar sig lite grann men jag hade redan fixat mig så nu sitter jag här.
Förut så kollade vi på en film, pans labyrint hette den! Ikväll får vi se vad vi hittar på, antingen så blir det myskväll med film och fett eller så hittar vi på något annat :D haha


OCH IDAG FYLLER MIN BÄSTA VÄN EMMA NORDIN 17 ÅR! :D:D grattis älskling <3
och jag vet att jag redan har lagt in den här en gång men är somsagt hos jossii så har inga bilder.



RSS 2.0