sug dag!

kan ju säga att den här dagen sög hästballe ungefär, allt gick emot mig! så får hoppas att imorn blir aaaaaaasbra :D
arg tjej

tog bort bilden, du skulle bli deprimerad av att se!
lite gladare tjej
lite roligare iafl kanske..

ligger och fular mig i sängen, borde nog sova!

kul jul, jag har iafl bestämt mig för att gymma imorn, duktig tjej!

LOV!

guud va skönt det är att ha höstlov nu, jag verkligen njuter av det!
i fredags var jag och bästa vän ute på strömpis, inte den roligaste kvällen ute, var nästan för mycket folk men med min babe blev det kul ändå ju! :) i helgen har jag klippt mormor, tränat och tagit det lugnt mest!
idag sov jag till typ halv 1, sjukt skönt var det sen gjorde jag inte så mycket på dagen som är värt att ta upp men på kvällen blev det lite filmkväll :))
imorn ska jag träffa mina favvobrudar och det börjar med lunch på jensens, mmh! sen får vi se vad vi hittar på senare<3 undra om jag hinner träna innan det kanske, har ju skaffat friskiskort nu, funderar på att ställa klockan och dra iväg och träna lite fktst innan 1, det hinner jag!

länge sen, så här kommer en lista som lite update!

simma - löpa
plugga - jobba
bada - duscha
jordgubbar
- banan
lakrits - vanilj
sola - bada
pool - havet
skidsemester - solesmester
singel - förhållande
planering - spontanitet
glass - godis
stökigtorganiserat
inga barn
- 12 barn
skånska - göteborska
landet - storstan
känd för skönhet
känd för intelligens
desperate housewifes - sex & the city
romantiskt - dirty
kaffe - te
marabou - lindt
gorby's piroger resten av livet - big mac & pommes resten av livet
spara - slösa
shoppa på nätet - shoppa i butik
lyx - budget
fota - bli fotad
ramlösa - loka
förfest - efterfest
kenza
- blondinbella
tidning - bok
ge -
singstar - sällskapsspel
stringhotpants
förrätt - efterrätt
bröllop - barn

falafel - kycklingsallad
pizza - kebabtallrik
kyckling - fisk
kramas - pussas
rakhyvel - vax
platt rumpa - platt bröst
mjölk - vatten
älskad - framgångsrik
skräckfilmromantisk komedi
mcdonalds - max
pommes - potatisgratäng
popcorn - grönsaksdipp
frukt - grönsaker
hund - katt
paris hilton - mona sahlin
brunutansol - solarium
mössa - keps
snacka skit -
snacka politik
zlatan - henke

RSS 2.0