bloggpaus....eller något!

okej, nu är det såhär att jag inte har haft varken tid eller lust till att blogga så det blev en liten bloggpaus utan tillsägelse....eller något sånt!
Men nu skriver jag ju iafl...woho! :D
Idag vaknade jag hos bf efter att ha varit med henne igår, vi låg ute och myste vid poolen, gjorde marängswiss och en hel del andra grejer!  här är lite bilder från igår som vi tog... ;D <3

påsklov och sol, det kan inte bli bättre!

har inte uppdaterat på ett tag, har typ inte suttit vid datorn överhuvudtaget så :)
i onsdags efter träningen åkte jag till bf och sov där iafl, sen har jag varit med henne till igår eftermiddag och vi har varit på marieberg bland annat, i love u girl <3
igår kväll åkte jag till en mysig mr G och umgicks med honom! ;*
så jag kom typ precis hem och nu är farmor här och vi har ätit påskmiddag och lite så och nu väntar jag på att emma ska bli klar så ska vi kila iväg till marieberg en stund....igen ;b
och det kom några påskakärriningar hit nyss föresten, så söta så :D
nu ska jag göra mig i ordning lite, tjaao :*


RSS 2.0