ännu än sommarlovsvecka och allt leker!




idag var det tänkt att jag, hedda och jossan skulle åka och bada men när jag vaknade vid ca 12 så var det typ mulet och fick då ett sms av hedda att hon också tyckte det, så vi skippade badet idag men sen på eftermiddagen blev det ju toppenväder iafl... men det får bli än annan dag :)
jag låg ute på gräsmattan och solade lite iafl och sen fick jag ett ryck och började gympa lite också (y)

på eftermiddagen/kvällen sen åkte jag upp och mötte hedda och jossan på stan, sen gick vi till la baguette och köpte med oss tre kycklingbaguetter sen tog vi en filt och gick och satt oss i stadsparken och åt, sen satt vi där hela kvällen :) sen kom sixten också! mysig kväll blev det <3












sen kom den här fula jäveln och höll oss sällskap med ;b





midsommaraftonskvällen!

sen bar det av till barkis för att fira midsommar med tjejerna med lite grillning och så! Men det blev en lugn kväll men vi hade roligt ändå :D
och tjejer kan också grilla!
hahah sötis! <3
love u girls! <3
hahahah!


midsommarafton!

dagen började med sovmorgon till 12 vilket var sjukt skönt! Vid 1 var det midsommarlunch hos mormor med familj och lite så :)
sen hade jag och anton lite kul med min kamera....;d
hahahah oj va kul vi har ;)
hahah ja vad roligt man kan ha (;

anton 16 år! <3

hahaha!
GRATTIS FJANT! <3<3 love u

utekväll!

kul kväll igår! Det började med lite förfest hos hedda sen drog vi till strömpis en stund och mötte barkis, ninni och några till i deras klass. Där var det inte så mycket folk så vi drog vidare till ritz där det var desto mer, nästan för mycket folk, men det var kul ändå :D


music!



bal/avslutningsmiddagsfix!

idag är det flera högstadieskolor som har bal/avslutningsmiddag, kalla det vad du vill!

så jag var iafl över och gjorde balfrisyr på angelica förut och sen fixade jag till min bror lite också :)

så här blev angelicas frisyr!





och såhär såg anton ut innan dom stack iväg! dom skulle tydligen inte vara "för" finklädda men fick på honom en kavaj iafl vilket är sjukt snyggt till jeans på killar enligt mig (;


love it!


sommarlov och en smygstart här igen!

nu har jag inte bloggat på jättelänge, jag vet! men nu är det såhär att jag har fått en ny dator och har dessutom köpt en ny kamera så det känns lite som en nystart...så då kanske jag har massa roliga bilder att lägga upp och isåfall åker dom upp här eller på facebook så! Därför jag tänkte börja lite igen :)

I fredags fick vi iafl sommarlov efter en termin i skolan igen, som jag tycker fktst har gått ganska fort ändå! Då blev det att kolla på lite studenter och sen på kvällen blev det party :) bilder från det finns att se på facebook.

Igår blev det en chilldag och fixa massa med nya datorn och så. Sen på kvällen åkte jag och jossan till hedda och var där en stund :) lite senare gick jag och hedda och åt på palette och satt där och snackade ganska länge och hade mys. <3 loove u girls!




och jag saknar min betan som är i grekland just nu...<3
sen när hon kommer hem drar jag till italien så det blir i princip två veckor utan varandra, hur ska det gå...(;


RSS 2.0