HAHAHAHAHAHA!!!




SÅ JÄVLA BRA :D

PPPIMP VAR ORDET

Send your own ElfYourself eCards




HAHA ;)

julafton igår

jaha, igår var det julafton....jag tyckte inte att det kändes som det alls!?!? För så har jag känt någon mer gång men sen när kalle anka börjar då känns det som julafton iafl, men det gjorde det inte nu ;o kändes skitkonstigt iafl!
men jag hade iafl en trevlig "julafton" ändå :) Vi var hos mina kusiner med släkten och så.
Snön har ju inte försvunnit än heller...det bara snöar mer och mer. Visst är det mysigt på julafton men nu vill jag att den ska bort till nyår och sen vill jag ha sommar :D

______________________________________________________________________________________

idag vaknade jag runt halv 1, superskönt var det! Och jag har inga speciella planer för idag, man blir ju inte så taggad på att gå ut i det här vädret så får se vad det blir! :)
Men nu ska jag hoppa in i duschen.
God fortsättning allihopa :)



emsii igår :)

träffade min mongovän igår <3 haha och alltså det blir något fel på oss när vi är med varandra....jag förstår fktst inte vad det är som händer, haha :D men kul har vi iafl, tuur det!
och oj vad vi skrattade åt det här....men det är nog bara vi som skulle kunna göra så...lite för trötta också kanske.... haha :D

sjuk :(

jag har ont i halsen och är hes...går runt och hostar gör jag också :( inte kul är det!
Så det blev att stanna hemma från praktiken idag. Ikväll har jag egentligen träning och det är skitviktigt att jag är med på den inför uppvisningen i helgen så jag får väl se om jag känner mig bättre mot kvällen men min kära mor typ förbjuder mig att träna för att hon säger att det är farligt för hjärtat och träna när man har ont i halsen....så vi får se!

igår bokade vi resa till i sommar också :D:D:D:D
så i slutet på juli åker jag, jossan, hedda, karin & barkis till alanya :D  det ska bli så sjuukt kul! Nu är det bara att jag ska få ihop massa pengar till dess....men det fixar sig :D

och just nu är jag sjuuuuukt sugen på chips och dipp, men mamma är också sjuk så hon orkar inte åka och handla så jag får väl vara nyttig och dissa chipsen då ;b


gammal bild


RSS 2.0