this is exactly what I mean

igår blev det lite förfest hos birre med det här gänget - barre och charlie och + mirelle och wille :) riktigt kul var det! Krogen blev däremot inte alls lika kul som det brukar vara, vet fktst inte vad det berodde på men ibland blir det väl så :) men det tar vi igen nästa fredag när ingen mindre än våran vickan fyller 18 år :D
idag har jag bara segat hela dagen i princip, för skönt! och ikväll blir det fortsatt lugnt med lite film och mys.
tjaaao

vad gör jag uppe?

nu ligger jag här i sängen, klockan är 23.58 och jag borde egentligen sova! Istället så ligger jag med datorn i knät, kollar på facebook där alla klagar om valet och sen var jag precis inne på en persons blogg som jag stör mig så sjuuuuukt mkt på, vet inte varför jag gick in men det är kul och läsa för hon blottar sig verkligen, haha!
jag har iafl pluggat lite naturkunskap nu, fast lite mindre än jag borde ha gjort, datorn drar lixm till sig mer uppmärksamhet och likaså telefonen.... men men, lite fick jag gjort iafl!
nej sovdags.. natttiii!
HAHAHAHAHAH hittade en sjukt gammal bild på datorn, kuul inget vet vad vem hur eller när och låt det stanna så va ;b

den som sjunger första låten sådär för mig har mig såååå lätt!


onsdag!

för dom som känner mig bra så vet dom att om jag hittar en låt som jag tycker är bra, då lyssnar jag på den om och om och om och om och om igen tills jag tröttnar på den! Och nu har jag iafl börjat lyssna på några låtar av james morrison som jag lika gärna kan lägga upp här ju så får ni också ta del av min toppenmusik :D
för övrigt så lagade jag mat nyss!!! spagetti och köttfärssås blev det medans min kära mor hade en massagebehandling och anton låg typ och sov?! snäll är jag iafl och gott blev det också :D
snart ska jag kila iväg till M också men nu ska jag göra oboy, blev sjukt sugen på det!
här kommer låtarna!
tjaaaaaaao ;*

RSS 2.0