spontankväll och en toppenbra låt!

just nu har vi fullt upp med vårat projektarbete som är en modevisning om jag inte har sagt det, med endast blondiner dessutom...kan inte bli bättre!
igår blev det en väldigt spontan kväll med emma nordin, det var nämligen petter på ritz som jag var helt säker på att jag inte skulle gå på eftersom vi ska ut två gånger i helgen. I alla fall så ringer emma mig vid typ 8, taggar mig lite och helt plötsligt sitter vi hemma hos mig och gör oss i ordning lite! Sen tog vi bilen upp på stan och gled in nyktert på ritz! blev fktst en rolig kväll ändå, petter var helt okej och vi kom hem ca halv 2 :) sen träffade jag ju världens coolaste markus där med! haha :D
nu har jag försökt och lägga in ett youtubeklipp här men det verkar inte fungera så får göra såhär istället att om ni verkligen vill höra som ni borde vilja så gå in på länken nedan!
http://www.youtube.com/watch?v=m28NyLY-r_E
här kommer en bild från igår med!

åh va ni är bra!

i fredags blev det strömpis med supertrion, mina bästa tjejer<3 blev lite förande hemma hos hedda med massa snack och mys som sen ledde till en toppenkväll :)
sen har jag köpt en ny mobil idag! woooho

jag har en ny baby

ursäkta men hur heeeeeeeeeeet är han inte? rawr

2011

nytt år, det känns som om det kommer bli ett riktigt bra år! Har bara fått den känslan, men sen är det ju studenten och massa kul som händer så det här året kommer äga :D
nu ligger jag uppe, kan inte sovaaa, inte ett dugg trött! men man kan väl hitta på massa annat istället, typ skriva här som jag aldrig gör haha
bild med blött hår, osminkad, bakisdag och ja, ett ganska läskigt vänster öga men who cares?
påtal om ögon så beställde jag ett par linser idag, wiho skitsnygga!

RSS 2.0