dance flick!

här är filmen vi tänkte se också föresten :)



onsdag!

idag drog jag upp på stan vid 1 och mötte emma :) vi gick omkring och kollade runt lite, jag köpte en tröja iafl och sen käkade vi lite!
Och innan jag åkte upp på stan satt jag och kollade runt lite på youtube och då hittade jag den här covern på knock you down och fyfan va snyggg han till vänster är!!!! och sen när jag och emma kom hem till henne efter stan så var ju tvungen att visa henne, och då visade det sig att hon typ dog av den andra killen tll höger ;b så vi har suttit och kollat lite på dom nu ;)
och nu har vi laddat ner en film också, dance flick heter den som vi tänkte kolla på ikväll, så vi får hoppas att den är bra :D

här är covern iafl ;)



sportlov!

yes, lov i en vecka nu då, ska bli hur skönt som helst och jag ska verkligen ta vara på det här lovet :D
nu ska jag kila upp på stan och fixa lite grejer och ikväll får vi se vad som händer!
tjaaao


vi har roligt på datalektionerna!



Efter ett antal sånna här versioner så lyckades dom ett tag till slut ;)



för bra låt och världens sötaste unge!


tisdag!

sköön dag!
 
idag i skolan hade vi först praktiskt arbete i färg med förpigmentering, sen på eftermiddagen hade en extensionskurs och fick kolla på lite olika hårfärlängningar och så.
efter skolan gick jag och jossan och käkade på fiket inne på krämaren där vid rulltrappan, vet inte vad det heter ;b

sen åkte jag hem och fortsatte fixa på mitt rum för pappa lovade nämligen mig en sak!
att om jag städade mitt rum, inklusive rensade mina garderober (som är fulla med kläder som jag inte har använt på sjukt länge, rensade min bokhylla och mitt skrivbord så skulle han köpa en parfym åt mig för 700 kr typ :)
så nu har jag gjort det :D dessutom har jag möblerat om, fast sängen står rakt ut i rummet med hål på sidorna nu så det är lite läskigt, men har klarat en natt iafl! Och det blev fktst fint. Så nu ska det shoppas parfym imorn!
tack pappsi :) <3

imorn har vi sjukt skön dag, för vi går bara till 20 över 11 eftersom praktiken är slut nu. Så vi har data och bild&form sen slutar vi, så då ska jag, jossan och hedda ha egen hårvård i salongen och slinga håret på jossii efter det!

och varför jag inte har skrivit på länge är att jag är inte lika taggad längre, men det kommer ett inlägg ibland! Kanske taggar till snart igen :)
tjaaao


jävlaaaaa hål!

nu sitter jag och joss i datasalen tillsammans med typtusen samidrottare och väntar på att vi ska börja våran småföretagandelektion kl kvart i 2 typ -.- eftersom inte vi har svenska så har vi hål som vanligt och på småföretagandelektionen ska vi bara göra ett prov sen gå hem.....känns ju ovärt!

sen blir det barnträning, tjaaaaaao

onsdag!

igår var vi i salongen på skolan men vi hade inte så mkt kunder så på förmiddagen fick vi färga och klippa varandra så jag & hedda klippte varandra, så nu är jag nyslingad och nyklippt så det är skönt! :D
sen på eftermiddagen hade jag och frida en klippning, en lite svårare så vi hjälptes åt, men den blev skitbra :)

nu ska jag snart kila iväg till praktiken sen ikväll blir det att plugga
tjao



slingning&skadad bror....

nu sitter jag hemma, kom precis hem från hedda :) efter skolan gick jag jossan & hedda dit och slingade håret på varandra så nu är det lite blondare och fräschare med (y'
och när vi var på stan innan så skulle jag ringa och fråga mamma om en grej men så svarade hon inte sen typ 5 min senare får jag ett sms där det står;

ringer upp dig snart, anton mår bra trots allt. Kram

jag fick ju värsta chocken och tänkte vafan som hade hänt med honom eftersom han är i romme med skolan och åker skidor, så jag ringde pappa och frågade och då säger han att min kära bror har brutit nyckelbenet (y' så jag ringde upp honom och kollade hur det var och han mådde ju bättre iafl men han hade ju typ blivit nerknarkad så ;b men nu är dom fortfarande kvar där så han ligger i en sjukstuga där och när dom kommer hem så får dom åka in till sjukhuset med honom....men snacka om att mamma skrämde mig med det där smset ;b

men nu ska jag ta och äta något sen ikväll blir det träning
tjaaao


klantiga jäävel ;b


RSS 2.0