stress!

just nu lever jag i stress i princip hela tiden! Har saker jag måste göra exakt hela tiden och bestämmer jag mig för att ta en lugn kväll så vet jag att jag har så mkt som jag egentligen borde göra istället och då blir jag bara stressad för det i alla fall... men snart lugnar det nog sig, får se det så!
för övrigt så blev det utgång i fredags trots att det var bestämt en myskväll med tjejerna, men vi blev lite taggade och sen tog vi vara på våran ungdom och drog ut istället;) men det blev faktiskt en riktigt rolig spontan kväll!
idag har jag varit på möten angående barnträningen och sen har jag pluggat och så hann jag med lite träning också och nu ska jag plugga lite igen, yeeah!
för övrigt igen så har jag min kära bästa kompis som är en jävla tur att jag har<3
pussssssssssss

RSS 2.0