why do I keep running from the true, all I ever think about is you

idag vaknade jag med typ sjukt ont i magen så var hemma från skolan sen sov jag till halv 12 typ, sen tog jag det bara lugnt men sen vid typ 2 kände jag mig bättre och det skulle ju vara lite onödigt och åka till skolan då och jag ville inte bara slösa bort dagen så jag åkte och solade på eyrabadet :) för skönt var det!
sen har jag bara varit hemma resten av dagen, imorn blir det skola igen!

nu sitter jag och väntar på att desperate housewives ska börja :D och jag är hungrig dessutom, mamma är och handlar så får hoppas att hon köper ngt gott :D
tjaaao




Gaah jag är kär!



Guuuuuuuud va söt han äääääär!
killar som kan sjunga är seriöst det hetaste som finns!
okej, han är lite för liten men ni fattar poängen ;)

sunday!

Idag vaknade jag hos emsi igen, super helg med dig har det varit! <3
sen åkte jag iafl och tränade barnen och sen har jag klippt pappa idag också annars har jag inte gjort så mkt mer. 
Imorn är det skola och nationellaprov har vi också -.- kuuuuuuuuuuul! 


Den här låten lyssnade jag på ett tag förut för ett tag sen, men nu lyssnade jag lite på den igen, så himla fin är den...


 

<3

HELG!! :D

nu sitter jag hemma, har precis duschat :)
igår var jag på kulturnatten med jossan & irri och kollade lite, sen kollade jag på emma som dansade också :)
Efter det åkte jag och emma hem till henne, och sen blev det cpkväll med en cptjej, alltid så jävla kul :D <3
sen i morse skulle jag och träna så vi gick upp vid ca halv 12 och sen drog jag till träningen och hon till sin dans :) så jag kom typ nyss hem från träningen.

Snart ska jag på släktmiddag och sen ska jag åka hem till emma igen<3
men nu måste jag fixa mig lite
tjao !


I LOVE YOU E<3





på sommaren är man brun ja......

:(

jag har precis raderat HELA min inkorg nyss pga att den har varit full väldigt länge.....jag är deprimerad nu :(
hejdå

weheheeeeeey!

sitter i skolan nu, vi börjar datakunskapen om 10 min men eftersom våran klass är sån nördklass så är vi här 10 minuter innan ;) fast iofs så gör vi ju inte så mkt nytta.......men iafl :D

efter den här lektionen ska vi ha en solistövning med kören sen slutar jag :) för skönt!
och eftersom jag inte sov så mkt inatt ska jag nog hem och sova lite innan träningen tror jag!

men nu kommer jörgen snart så nu ska jag kolla runt lite på facebook innan vi börjar
tjaaaaaaaao


grattis pappa! <3

idag vaknade jag upp hos emma efter en sjukt bra kväll, vi har så jävla kul ihop och du är så jävla bra babe! Vi garvar alltid ihjäl oss när vi är med varandra vilket är sjukt kul xD haha pussss pårey ditt cp <3

idag åkte jag iafl från emma vid 12 typ för jag hade barnträning kl halv 1 sen kom jag hem vid ca 3 nu sen har vi firat pappa lite efter som det är farsdag idag :)

GRATTIS PAPPA!
jag älskar dig <3

och eftersom att jag inte har våran riktiga dator nu så har jag inga bilder tyvärr....men ni får nöja er med bilden på den här snyggingen :D





mmmmmmmmmmmmums!

idol!

asså jag såg på idol nyss, och erik...han förändras verkligen från gång till gång, för jag har stört mig lite på honom men ikväll var han ju verkligen BÄST! fyfan va bra han var.
Rabih och Erika har varit mina favoriter hela tiden, men nu är det bara Rabih kvar så då hejar jag på honom och Erik ;D
nu ligger jag och pratar med emsi i telefonen, hon är en bög :)
tjaaaaaaaaao <3

tråkig?!

hej!
jag veeeet att min blogg är väldigt tråkig just nu och det händer inte alls mkt just nu. Det är av flera anledningar, dels att jag inte har tid att skriva faktiskt som är den största anledningen, men sen har jag inte mycket bilder alls och då är det ju inte lika kul, och sen är det lite andra anledningar. Men så säger jag att jag ska skärpa mig men så blir det inte så iafl, men om jag var läsare så skulle jag iafl läsa om ngt kul istället för att läsa ngt som bara har skrivits för att man måste typ....jag vet inte vad ni tycker, men så tycker jag! :D

Men det kanske kommer tillbaka nu eller snart att jag skriver många inlägg, vi får se helt enkelt :)

Idag är det fredag och det är såååå skönt med en helg!! Och på fredagar har vi bara tre lektioner så dagen gick ganska fort :)

och igår fick jag klasskorten :D

här är klasskortet, datorn förstör bilden lite men man ser ju lite iafl :)



och den här lilla bilden kan man alltså klicka upp så tror jag man ser bättre :D



och här är den enskilda :)





haha :D

Och ikväll då, då ska jag nog bara ta det lugnt och vara hemma, inte ofta man gör det :)
och sen imorn ska jag till marieberg med hedda och sen kommer jossan lite senare sen på kvällen ska jag träffa emma som har varit väldigt saknad när hon har varit borta!<3

hahahah och det var lite kul, nyss kom en granne och plingade på dörren och frågade om hon fick låna lite fiskbuljong, så jag gick och letade efter det, och jag hade lyssnat på normal musik hela tiden men sen så rullar ju spotify och så var silent night på just då x) hon ba åh va fin musik ni spelar, hahahaha
min granne tror att jag är  en tönt som lyssnar på typ klassisk musik och är askristen typ xD
jajajaja, jag ska väl fortsätta lyssna på julmusik nu ! :D haha 
 
tjao <3


RSS 2.0