asbra!

<
så sjuukt bra var båda dom här, fattar inte varför dom inte gick vidare? ;o

inte min turdag iafl!

hejs :)

tänkte sammanfatta lite från igår också eftersom när jag skrev inlägget typ mitt i natten så stängdes datorn av precis när jag var klar och skulle publicera.....lite irriterande var det!

men jag träffade iafl emma igår<3 vi kollade på oth och the hills sen slingade jag håret på henne. Sen gjorde jag en slinga på mig också för jag har kommit på en sak att om man gör en slinga i utväxten så får det helheten att se ut som att jag inte har så mkt utväxt, och det funkade faktiskt!

idag har verkligen inte varit min turdag, allt har gått sugigt idag och jag klantar mig hela tiden -.-  och träningen kunde inte heller vara med på pga att jag hade ont i magen....men man kan ju inte ha en bra dag varje dag så (y'

nu ska jag sitta här en stund sen blir det sova!
tjaaaaao








everything doesn't always feel like you thought it would do

söndag!

verkligen tråkigaste dagen på hela veckan, man sitter typ och väntar på att det ska bli måndag och skola.....vilket suger hårt!
idag har jag pluggat mest, vaknade runt 11 så sitter fortfarande i min kära fotbollströja och hotpants. Idag skulle jag egentligen träffa emma, men vi får se hur det blir med det nu, hade varit roligt iafl.....
nu ska jag göra mig i ordning, tjao


sjukt kul kväll igår :D

kvällen igår var grymt kul :D tack alla som var med!
och nu vill jag att ni lyssnar på det här klippet och blundar, för han är så sjukt duktig på att sjunga och det låter som om det är snyggaste killen som sjunger om man inte kollar på honom!
nu ska jag duscha, tjao

HAHAHAHAHAH!

Try JibJab Sendables® eCards today!



Try JibJab Sendables® eCards today!
Try JibJab Sendables® eCards today!



hahahaahahahahha :D så himla kul!

här är några som jag & hedda har gjort som fktst kan ligga på bloggen, sen finns det några som aldrig kommer komma upp, om inte typ ett under sker, så ni får nöja er med dom här :D

inte alls trött och klockan är 23.50!

inte bra att jag sitter uppe såhär länge på kvällarna när det är skola dagen efter, men annars förvinner ju nästan hela dagen på att vara i skolan, vilket suger ganska hårt så då tar jag igen det nu (y'

gjorde precis en chai latte, HEDDA OLSSON, jag har kommit på en egen som smakar typ likadant, helgen? ;)
sitter just nu och pratar med jimmy på msn och dricker chai latte, men borde sova snart fktst!

idag tog vi skolfoto i skolan. Klassfotot har jag ingen aning om hur det blev, enskilda blev nog ändå rätt okej och mitt, heddas och jossans kompiskort blev BÄST! extra information för dom som vill veta är att vi ASGARVAR på bilden men den såg så härlig ut och man blir glad av att se den så vi valde den iafl!

nu blir det sängen....snart!
G'NIGHT




i love you



tårtkalas!

igår hade vi planer på att dra ut men vi blev mindre och mindre taggade så tillslut gick vi till ica och köpte varsin tårta :D haha så vi hade tårtkalas och en jävla massa annat roligt! sen sov vi 4 pers i en 120 säng också (y'
niiii äääääääär braaaaaaaaa! <3<3<3<3<3



  

idag är det söndag och jag har tränat barn, det är typ vad jag har gjort idag!
och på vägen hem blev jag och elina stoppade av NA för att dom ville intervjua oss, så tidningen imorn kanske (y' haha 
tjao

naturkunskap!

sitter i skolan i bibliotektet har ska söka fakta om glödlampan för vi ska typ göra ett arbete om olika energikällor eller ngt sånt... ;b Jag är trött, hungrig och väldigt otaggad på att vara i skolan just nu, men jag har ju mina brudar så jag överlever nog iafl!
Men nu ska jag väl fortsätta jobba.
tjao!


gaaah, grym röst!


soft dag!

kom precis hem, hade slutade kvart i 12 idag sen gick jag, jossan & hedda och käkade på palette :)
jag tror fktst att jag har en turdag idag ;o först när vi sitter och äter på palette så ringer jossans telefon och sen är det våran matte & datakunskapslärare som vill prata med mig?! ;s då säger han iafl att jag har glömt min mobil i datasalen och att han ringde jossan från min kontaktlista, haha :D tur att han såg den lixm!
sen nu när jag gick från bussen hem typ nyss så gick jag och lyssnade på musik i headsetet och har mobilen i handen, helt plötsligt tappar jag mobilen och den landar på min gående fot  så den slog inte i marken, hur konstigt är inte det ;o så får hoppas att turen fortsätter idag då :D

nu ska jag kolla på 17 again.
ciao!


the girl next door!

första dagen i salongen på skolan idag! Vi jobbade alltså nere i salongen och tog kunder på skolan idag. Det hade nog varit roligt om det hade funnits lite mer och göra för nu första gången så var det inte så många kunder inbokade så det blev väääldigt segt ;/ lite synd fktst, så vi var ju helt döda när dagen var slut för man blir nästan tröttare av att inte göra någonting alls än att göra massa grejer.

Nu ikväll har jag iafl kollat på idol och sen såg jag på en film också, the girl next door som gick efter idol :) fast har sett den innan men den är bra!

nu ska jag nog sova snart hade jag tänkt, men har en skön dag imorn, bara två lektioner :)
godnattt

sitter och kollar på gamla bilder nu, och jag som går runt och klagar på att mitt hår inte växer... jag tror det nog har växt lite iafl, här har jag ju typ axellångt, iafl på dom två sista bilderna! Hej pagebruden (y'










hahah, underhållning på hög nivå skulle jag säga, gaanska gamla bilder dethär ;b






sunday!

den här helgen har verkligen varit en skön chillhelg bara!
i fredags tog jag det mest lugnt och var hemma och sen träffade jag en kompis en stund lite senare på kvällen. Igår var jag också bara hemma och umgicks med min bror och pappsi :) mysígt det också!
Och idag har jag varit och tränat barnen sen var jag ute och övningskörde lite nyss, eller ah vi skjussade hem farmor! Sen ikväll ska jag ta en promenad med hannah som jag har träffat på tusen år så vi har nog mycket att prata om skulle jag tro :)

men nu ska jag fixa naglarna lite, tjao!


(y'

duktig kille det här också, men jag störde mig hårt på att varje gång han tog i så trycker han ner axlarna och typ stirrar till med ögonen ;b men om man lyssnar är det bra :D


kings of leon - use somebody cover!


grym låt från början, as duktiga killar i covern (y'




gaaaaaaah!

guuuud vad det suger att vara halvsjuk, inte så sjuk så att man måste vara hemma men ändå så pass sjuk att jag inte kan träna, sjunga och orka göra allt....blir typ astrött hur fort som helst! Och hatar att inte kunna sjunga för rösten är ju helt hes och jag sjunger ju jämt i vanliga fall men nu fuckar det sig bara..........usch!

ska iafl och träna barnen om typ en halvtimme, men blir inget fristående ikväll, nu vill jag friskna till!
i skolan hade vi orientering på idrotten så det kunde jag vara med på iafl, kanske inte det roligaste men vafan, måste tänka på betygen :D Sen hade vi kör och min röst var ju fucked up så var alt för dagen bara, är alltid sopran bland dom ljusaste i vanliga fall och kan lägga på överstämmor och så i vanliga fall så det var ltie annorlunda att vara alt ;b

Och på eftermiddagen när vi hade småföretagande, det måste vara den tråkigaste lektionen vi har ;o och vi var så jävla trötta då så vi satt bara och asgarva åt ingenting, haha :D

nu blev det mycket text så nu ska jag vara tyst!
later




idol!

hej!
kollade nyss på första avsnittet av idol 2009, vissa var bra men jag tyckte inte man fick se så mkt pga att pauserna tar ju typ en tredjedel av hela programmet, jag blir galen på det!
Men det blir nog kul att följa.

dessutom från ingenstans så kom jag av någon anledning in på en killes blogg som skrev om mode, sin musik och sitt liv typ. Sen hittade jag ett klipp när han sjöng och spelade piano till, och han var faktiskt riktigt duktig! Sen läste jag också någonstans att han skulle vara med på idol. Känner inte den här killen överhuvudtaget men tyckte han var duktig och det kan väl aldrig vara fel med reklam så, här är klippet där han sjunger :D haha




michael jackson, alltid ett fan!

okej, nu är det såhär! jag kommer ALLTID vara ett michael jackson fan för jag älskar hans låtar och här har vi två (youtubeklipp!) som är riktigt bra :D
den första så har killen så jääääävla grym röst, as bra! Och den andra är bara väldigt cool.
SÅ LYSSNA OCH NJUT!






bilder från i lördags!































här var några av typ jättemånga bilder :D
nu ska jag sova, godnatt!


chokladbollar!

hahah, bakade nyss chokladbollar med anton sen börjar han och fjanta sig (som alltid!) men börjar iafl och tänka sig in i tekniken att rulla en chokladboll, sen kommer det allt mer cp kommentarer som typ
; man måste kunna tänka som en chokladboll för att skapa den perfekta bollen... och liknande och är allmänt störd bara, men bollarna blev grymma ;) och jag har garvat ganska mkt åt mongot!

du är braaa! <3






hahah cp!

helgen börjar ta slut...

jaha, helger går så himla fort... man hinner inte tänka så är det skola igen.
I fredags träffade jag iafl emma och vi hade mest en lugn och skön kväll, jävligt rolig också som alltid! :D sen sov jag där!
Lördag kom mamma och hämtade mig och så åkte vi upp på stan och köpte ett nytt silverschampoo till mig sen åkte jag hem och duschade och packade ihop lite grejer sen tog jag armén iväg till hedda :)
Där var jossan också och så skulle vi fixa oss inför kvällen och så! Runt 7 drog vi till fredrik på 18-års fest, trevligt var det! Sen vid typ 1 fick vi skjuss av en kompis till charlie där det var lite folk och sen var vi där resten av kvällen, så vi var väl hemma hos hedda vid 4 sen satt vi uppe och käkade chips och snackade massa så det blev nog ganska sent innan vi somnade i heddas säng alla tre. Men lyckad kväll tycker jag att det var! 
Bilder kommer senare.

Idag kom mamma och hämtade mig hos hedda och skjussade mig till barnträningen, sen kom jag hem vid typ 3 sen har jag bara tagit det lugnt, måste baka chokladbollar till imorn också för vi ska ha företagare för en dag imorn och då ska vi sälja fika på stan så.

den här låten tycker jag är fin, cinderella - steven curtis chapman.



tjao

fredag morgon!

haha fail jag är, nu vaknade jag för typ 20 minuter sen och pappa väckte mig när han åkte hemifrån vid kvart i 7 typ, somnade om kanske? ;) men jag hann iafl så. Nu ska jag snart kila iväg till bussen och idag går vi till 13.40 tror jag så det är skönt! Sen ikväll ska jag träffa emma som blir alltmer sällan vi träffas...inte bra! :( men ikväll ska vi iafl ha roligt, som alltid iofs :D
Men nu måste jag dra till bussen, hörs senare
pusss

torsdag, 15.55!

Nu sitter jag här och kom typ precis hem från skolan, eller har hunnit laga makaroner och köttbullar också när jag kom hem! Idag gick vi stavgång på idrotten i skolan på förmiddagen, det kändes sjukt töntigt först men sen blev vi vana med det så det var lite kul ;D Sen har vi också haft svenska & småföretagande nu på eftermiddagen och sen skulle vi ha haft en lektion till men det hade vi tydligen inte så vi fick gå hem, skönt!

Nu ska jag snart åka och träna barnen sen träna själv efter det. Så jag ska nog gå och byta om lite nu!
tjao


Och idag säger vi grattis till fredrik som fyller 18 år också!

grattis plutten! (; <3


onsdag, 23:39!

jag går och lägger mig alldeles försent, det är en sak som är säkert...fast känner inget direkt behov av att sova mer men när klockan börjar komma upp mot tolv så känner jag att jag borde sova snart. Och jag måste duscha innan också så är väl klar i sängen vid 12 typ, men har lite sovmorgon imorn så jag överlever nog ;D

Träningen idag körde vi fristående hela tiden, det var jobbigt som fan men kul :)
men nu måste jag röra mig här ifrån..plus att jag ska dricka oboy innan jag duschar också för blev sjukt sugen på det nu!

tjao



you'll be the prince and i'll be the princess

hej!
nu sitter jag och lyssnar på en cover på taylor swift's låt "love story" och den här är faktiskt riktigt bra tycker jag.




Dagen i skolan idag gick faktiskt fort, men vi gick bara till typ halv 12 så. Hade bild och form först på morgonen och sen hade vi datakunskap. Efter det klippte jag henke också! Och snart ska jag åka och träna men ska nog äta något först tror jag.

hörs kanske senare :)
tjao

jag börjar bli duktig nu!

klockan är 23.58 nu och jag borde verkligen sova, och det ska jag också...tänkte bara uppdatera lite här först.
Nu ikväll var jag och hedda ute och sprang, och jag tycker jag har blivit duktig för det är nämnligen andra gången på några dagar bara, heja mig! Och mer blir det, nu ska jag skaffa mig bra kondition som har totalt försvunnit under sommarlovet.

I skolan startade vi med ett litet arbete om företagare för en dag och det blir fortsättning på det på måndag då vi ska stå på stan och sälja fika & saft måndag mellan 10 & 2 utanför träffpunkt så då får ni passa på att komma dit :D
Vi tänkte på att sälja pussar också  men sen så ångrade vi oss lite när vi tänkte efter på olika situationer, men vi kanske ändrar oss tillbaka, det vet man aldrig ;)

men nu MÅSTE jag sova! Godnatt.




och jag har världens bästa mamma, tänkte bara säga det för jag vet att du läser här ibland :)
jag har iofs världens bästa pappa också men han är inte inne här så ;b

trots att vi bråkar ibland och inte alltid går ihop om saker och ting och jag kanske säger dumma saker så ska du iafl bara veta att jag älskar dig! <3


RSS 2.0