seg tjej he he

nu ska inte jag skriva att jag inte har uppdaterat på länge för det har ni ju märkt så!
men imorn är det julavslutning, woho :D sen är det jullov! wooooooho :D jag ska iafl sjunga en låt tillsammans med Linnéa och Hedda och sen ska jag vara med i kören också. Men jag är fktst inte ens nervös än, konstigt nog.. är väl så inställd på jullov kanske.
idag hade vi rep hela dagen iafl sen var jag och kollade på tullängens avslutning när patrik sjöng, duktig var han!
annars har jag inte gjort så mycket mer idag fktst, vill inte vara ute överhuvudtaget för att det är så sjuuukt kallt, tror det var typ - 20 idag, inte okej.
i söndags hade jag och tjejerna lite julklappsbyte och mys :) här är lite bilder därifrån.
idag ska jag sova tidigt så min röst är bättre till imorn, är nämligen lite hostig! godnattt

RSS 2.0