grattis mamma! <3

idag fyller min kära mor år så vi har varit och firat henne lite nu på eftermiddagen! :)
det blev massa tårta och grejer, det gillar vi :D

gratttis mamma, i love you! <3
bilden blev väääldigt stor men det gick inte att minska idag så då får det vara såhär ;b
förövrigt så hade jag en väldigt mysig kväll och natt igår! :)
nu ska jag kiiiila, tjaaao ;*

lördagen kortfattat!







tävlingen i katrineholm igår gick ganska bra! Småtjejerna var jätteduktiga och till våran egen grupp blev det ett guld och två brons :D och sen blev det flera medaljer till ögf också!

på kvällen bar det direkt av till rockgymnasiet på 50 årsfest till min morbror och typ 200 andra pers, åt lite och så sen drog jag vidare upp till jossan på partyy och det blev en lång natt och jag hade skitkul iafl :D bilder kommer senare, några stycken iafl, dom som kan visas.....haha ;b

nu ska jag hoppa in i duschen!
TJAO ;*


hårgfärgning!

kaosdag!
Jag, mamma och mormor åkte ut för att fixa alla möjliga grejer och då tänkte vi även köpa hårfärgen och jag har inte orkat färga i skolan eller köpa egen blondering än, blir väl snart men iafl så iafl så skulle vi köpa ett paket som jag har använt förut och vet att den inte blir gul för det är typ det värsta med blonderingar så vi åkte runt och letade efter den överallt men dom hade den inte någonstans, så tillslut så fick vi köpa en annan TROTS att jag vet att den fktst blir gul... så jag har varit hyfsat nervös nu under eftermiddagen!
Sen hade vi i färgen iafl men det blev ändå rätt okej efter massa massa silvershampoo, bättre än jag trodde att det skulle bli iafl. 

på bilden så blir det ju lite konstigt ljus med men ungefär såhär blev det!
skönt att få bort utväxten iafl.


friday!


dagens outfit


nu ska jag kila upp på stan och fixa lite grejer, måste också ta vägarna förbi skolan och hämta lite plugg som jag glömde ta med i onsdags -.-

sen i eftermiddag blir det att få bort min tusen meter långa utväxt så det ska bli superskönt! :D sen ska jag även hinna packa lite till tävlingen med eftersom vi drar imorn!

ikväll blir det att träffa bf en stund <3 får se vad vi hittar på! sen ska jag sova tidigt ikväll eftersom vi ska åka vid halv 7 imorn bitti, det ser jag däremot inte fram emot...men det får bli så iafl :)
nu ska jag kiila, tjaao ;*

torsdag!

har varit och tränat de här tjejerna nu och ikväll var det sista träningen innan tävlingen som är på lördag i katrineholm så då ska jag både vara med som ledare för tjejerna och sen ska jag tävla själv också!
alla tjejer är inte med på bilden men här har vi iafl några snyggingar ;D




nyss åt jag mat också och jag kom på att jag fktst inte har ätit mer än en macka på hela dagen för jag har varit ledig och hemma hela dagen så då glömmer man typ bort att äta, så jag var sjukt hungrig nu ;b men så kan det bli ibland, överlevde ju iafl!

men nu ska jag plocka bort lite på mitt rum, mamma tvingar mig -.-
så tjaaao ;*

gå in på länken under bilden och rösta på min bikini!

nelly har en rolig tävling på deras sida om nästa bikini som dom ska göra och även lite priser, och här är mitt förslag så gå in och rösta :)


Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


påsklov!

igår slutade vi vid 11 och efter det hade vi påsklov som vi ska ha nu i två veckor :DD det kan inte bli bättre!
så imorse fick jag sova lite längre iafl för utom att en viss person ringde och väckte mig......... men jag somnade typ om sen iafl och så var det iafl skönt att ligga kvar i sängen och bara sega så det var ganska lugnt ändå ;) synd om dom som går i skolan..haha :D

men nu har jag iafl suttit här vid datorn och lekt lite och så gjorde jag om mig till brunett också, förövrigt en ganska ful osminkad bild men det var mest hårfärgen jag skulle visa, vad tycker ni? :) blondin eller brunett?






har ju varit brunett en gång förut men jag kommer ihåg att jag verkligen inte trivdes med det och kände mig typ...tråkig, så jag vet inte fktst ;b

men nu ska jag äta frukost, tjaao ;*

mys dag!

dagen idag har varit jättechill! först började vi halv 9 med en permanent tävling och vinnaren vann en delikatboll och gissa vem som vann jo....jag :D så rullade hela huvudet på 34 min sen kom tvåan på 42 min tror jag :)
efter det fick vi tidigare lunch för att dom inte hade något annat planerat så då gick jag och jossii upp på stan och satt oss inne på krämaren och käkade örebros godaste kycklingbaguette :D sen mötte vi hedda också som skulle till skolan för att lämna en kamera och pluttan är verkligen jättesjuk, kunde inte prata knappt ;/ krya på dig gumman! <3
efter lunch skulle vi ha mys dag så då blev det att gå ut på stan med klassen och lärarna för att köpa glass och sen satt vi oss i solen och mös :D
så ätit är i princip det enda jag och jossii har gjort idag...haha ;b
supertrion (;

:(

när jag kom hem idag åkte pappa till veterinären med våran kanin vi har haft sen jag var typ 7-8 år för han har inte ätit på en hel vecka och kaniner brukar bli runt 6-7 år och nu är han snart 10 år så pappa åkte dit med honom och då sa dom att han var väldigt gammal och att det var väldigt ovanligt att dom blev så gamla och det här med att han inte har ätit brukar vara en början på att dom inte har så långt tid och leva men att det kunde ta flera veckor innan han dog och då gav dom honom en spruta så att han dog så han skulle slippa lida och sen svälta ihjäl ;/
plutten, jag har ändå haft honom sen jag var ganska liten lixm så det känns fktst lite tomt :( <3
dagen förövrigt har varit ganska seg, var i skolan sen på en ufmässa på conventum en stund och snart ska jag åka och träna!
har ingen bild på plutten på den här datorn tyvärr..
tjaao

nu vill jag ha sommar!!!

därför sitter jag och kollar på massa gamla sommarbilder, underbart är det!


skolavslutningen i ettan.



hahaha, snyggaste tjejerna på hela gärdet (;



mysdag i stadsparken med tjejerna <3



hahahah!



alla sjuka dagar med bf <3



den här bilden säger också ganska mkt ;b



midsommar :)



skolavslutningen i ettan



 mmhhh! :D



 hos oscar (:


mysbiild <3



nu orkar jag inte mer, tjaao! :D





tuesday!




väldigt snygg, gammal och superseriös bild jag hittade ;)

jag ber om ursäkt för inte lite dålig uppdatering utan väldigt dålig uppdatering, men som sagt..det kommer lite då och då! :)
idag var jag i skolan iafl, och vi hade lite special lektioner idag så imorse stod slingor på schemat, så då fick vi göra lite olika tekniker och så, var roligt fktst! :)
sen på eftermiddagen hade vi lite färg och permanent analys/rollspel...typ ;b
sen blev det stan ett tag och nu är jag hemma och känner att jag fktst borde göra lite på min engelska analys...fast om läraren säger att det ska vara klart så snart som möjligt bara och inte säger något datum känns det ännu segare att sätta igång när man vet att man kan vänta med det, men måste väl köra igång iafl..längtar inte!
sen ikväll så är det desperate iafl :DD sen är det det här nya programmet dating in the dark med, jag såg aldrig det förra men kanske borde kolla ikväll för det verkar fktst lite roligt ;b
nu ska jag göra ett glas oboy för det blev jag väldigt sugen på när jag såg den här bilden, ingen aning varför.
tjaao!

länstrafiken suger riktigt hårt i örebro!

kom hem för för typ en timme sen efter första dagen i skolan efter lovet och vi hade bara betygssamtal sen slutade vi så det var skönt att jag fick en tidig tid!

och nu tänkte jag passa på att klaga lite efter som jag får skriva vad jag vill här..haha ;b
iafl så imorse var min buss nästan en halvtimme sen, så stod ute i en halvtimme och väntade på bussjäveln när det råsnöade ute, frös ju ihjäl! Sen när bussen väl kommer är den smockfull, busschauffören säger ingenting om att han är sen, tycker iafl att han borde be om ursäkt när det är sånt här jävla väder iafl! Istället så funkar inte mitt busskort och det har funkat hela tiden så han blir typ sur och säger att jag får byta det. Sen har det tydligen inte funkat för någon annan med gymnasiekortet heller, kaaaaaanske kan vara hans jävla maskin som inte funkar då?! och utöver allt det här så är jag råförkyld och borde egentligen bara ligga inne hela dagen så det blev nog inte bättre av att stå ute och frysa för att bussen var skitsen. Så nu ligger jag i sängen, ännu mer förkyld än innan!

sådärjaa :D nu var det borta också, nu tänkte jag visa en rolig grej med!
på träningen igår var jag skittaggad och det gick fktst ganska bra med och sen när vi körde trampett så bestämde sig therese för att filma oss också och då körde jag dubbelhalv och dom flesta gångerna gick det bra, typ såhär;



men sen en gång så kom jag llite fel så då blev det också lite fel, haha och jag tycker det här ser så kul ut ;d



höhö, var inte beredd på att jag var så högt upp som jag var ;)

RSS 2.0