sköön kille!

för det första så tycker jag att den här låten är hur skön som helst
för det andra så gör han den asbra dessutom
för det tredje så har han gjort massa andra låtar som också är asbra så kolla runt på hans kanal för det finns massa bra
och för det fjärde så är han grym på gymnastik också!
kan
inte
bli
bättre
!

hahaha något är nog fel...

Jag

föddes du med adhd eller har det kommit med åldern?...............

20:28 emma

jag vet att du korvis älskar mig mkt o så och jag älskar dig också men en sån här seriös fråga om gifte mål och så vill jag ta i verkligheten J om det är ok korvis, fast du kanske inte vågar? ;$ neeee vad bra du väntar med det hihih korvis dåååå, vad unnnderbar du är <3

nej korvis jag föddes inte med adhd jag har det inte heller så du behöver inte oroa dig för det när vi gifter oss J

jag har ju lärt mig att acceptera att du korvis har det så vi kommer passa perfetk!

korvis <3 korvstäng

20:30Jag

hihihi vaa bra, nu lättade en stor sten från mitt hjärta JJ<3 (a) men jag tycker iafl att vi ska åka till sjukhuset och kolla upp det för säkerhets skull så det inte blir några fel på våra barn sen lixm J hihihih <3

 

 


gggrym


hey sexxii

.
rawr!!
haha, alltså jag har en mapp på min dator som heter hunkar....skulle kunna slänga upp alla bilderna därifrån här....någondag! MUMS
jaha, dagen idag började med lunch på jensen's med anton och pappa, sjukt gott! eller ja, låg ute och solade lite innan det också för idag var jag riktigt duktig och gick upp halv 10, det är mot det vanliga kan jag säga!
sen på eftermiddagen klippte jag alex och nu har jag precis varit och tränat!
så nu ska jag äta och duscha och sen får vi se vad som händer senare :)
pussss

vädret...........

jag blir seriöst tokig på sverige, vad är det för jävla väder? vad kan man göra sånna här dagar? INTE MKT ALLS! eller visst går det att hitta på grejer men jag är inte taggad på att göra något alls typ. Men okej, ska tänka posetivt, snart åker vi ;) 9 dagar kvar! woohoo
idag har jag inte så mycket planerat (pga överstående) men jag ska kanske klippa alex iafl eller om det blir imorn, vi har inte bestämt helt än! men nu ska jag ta och göra mig i ordning lite iafl, tjaaaao :)

yes, nu är jag igång igen!


11 dagar

igår var det tänkt att jag och tjejerna skulle dra till frimis på kvällen, men ingen av oss var speciellt taggade och vi var ju fktst ute i onsdags så vi skippade det!  Istället blev det en chillkväll med bror min, åkte och köpte pizza och fettade lite och så :) sen lite senare på kvällen kom emma hit en stund också! <3

och jag var faktiskt ute och sprang igår också! Får ju damp på att jag har varit sjuk och att min ena halsmandel går över så har inte tränat på jättelänge på grund av det så igår drog jag ut trots att jag hade lite ont i halsen, kände mig illa tvungen av mig själv men det gick väl sådär, halsen började jävlas efter ett tag och jag fick svårt att andas och så men lite springning blev det iafl!

idag ska jag träffa E iafl, får se vad vi hittar på :))

föresten så var ju oskar linnros på ritz i onsdags och innan så tyckte jag inte att hans låtar var något speciellt sådär men att "från och med du" var helt okej ändå, men nu när jag har lyssnat lite på den så börjar jag gilla den mer och mer så den är fktst riktigt bra :D





och nu är det bara 11 dagar kvar till alanya!!!!!!!!!!! :D:D:D:D kommer bli bäst

grillkväll!

Ställde faktiskt klockan på halv 11 idag, bra lisa! :D nyss var hannah här och klippte sig, så det var kul och träffa henne en stund också :)
nu ska jag göra mig i ordning och äta lite sen ska jag dra iväg till jossan och sen blire grillkväll hos henne med lite folk senare :)
men nu ska jag hoppa in i duschen.
tjaaaaao!

allltsåå haahhahahaha!

sure, den kanske är gammal men fan vad jag garvar x)


dag med bf

igår träffade jag emma och vi hade bestämt oss för att tälta, haha :D så på eftermiddagen åkte vi och köpte godis och så och tillslut så hade vi fått upp tältet också! Och när man tältar är det väl lite grejen att man ska ligga och skrämma upp varandra lite och det ska vara lite spännande och så, men inte fan blev det det, vi ligger bara och garvar åt precis allt... ;) men jag gillart!

hahahaha fula tjejer!
haha!

bilder från i fredags!

i fredags blev det förfest hos handel och sen blev det frimis med hela gänget! Efter det hem till karin :)


världens bästa tjejer <3

nu är jag inte så sjuk längre :D

faktum är att jag är typ inte sjuk alls längre, hostar lite då och då och halsen är nästan helt över annars är jag mycket bättre :) vilket är sjukt skönt för jag har tröttnat ganska hårt på att bara vara hemma nu!
så jag funderar på att ta en promenad snart för och röra på mig lite bara, får se om jag går själv eller tar med mig någon :)
men nu har jag verkligen vänt på dygnet iafl....var uppe till typ 6 inatt och vaknade vid halv 2 på dagen ;b men klart man inte blir trött på natten om man sover på dagen innan, haha heja! ikväll ska jag försöka göra det lite bättre iafl tror ajg ;)
jag har bränt mig lite i fejjan idag också föresten!
tjaaaao
hahahaahah!

sjuuuuk

feber och kallsvettas som fan, världens jävla huvudvärk, ont i halsen och öronen och råförkyld! Så mår jag ungefär just nu, alltså inte speciellt bra :/
så inatt sov jag ingenting och inga tabletter hjälper så jag gick upp kvart över 4 typ och satt mig och kollade på en film! jag har inte kunnat äta något knappt på hela dagen heller, blääblääblää!
Men nu ska jag se till att friskna till för på onsdag blir det utgång och inte fan tänker jag sitta hemma då, noway! Så massa te och vatten försöker jag få i mig. Sen har jag fixat massa filmer också som jag ska kolla på ikväll/inatt! det här ska nog lösa sig nu, haha ;)
här är iafl lite grejer som inhandlats under förra veckan!
klänningen;

blusen;

dessa älsklingar;


och den här; man ser inte så bra på bilden men skitsnygg är den!




he he, kul jag har!


i love u bästiiis

vad skulle jag göra utan örebros största mongo men även örebros bästa tjej?
skulle verkligen aldrig klara mig!
jag älskar dig bästa vän, alltid <3

stadsparken!

idag blev det en mysdag med jossan, hedda och karin i stadsparken! Sola, snacka massa, kolla på nakna barn som springer runt, blivit dränkt av några duschar, få fågelkiss på sig, skratta, skratta lite till och en massa mer ;)
sen gick karin hem och åt ett tag så då gick jag, jossan och hedda och köpte glass!
jag och jossan köpte en sånhär, typ chokladdröm hette den :)
och heddiz köpte en bananasplitt fast med massa andra kulor :D
efter det så kom karin tillbaka och sen kom barre också sen drog vi och tränade! Sen på kvällen blev det en promenad :)
men nuuu, ska jag försöka gå och lägga mig någelunda i tid eftersom jag sover bort hela dagarna! sså snart dags att sova.
tjaaao

söndag!

man har verkligen inte koll på dagarna nu på sommarlovet, tog ett tag innan jag kom på att det var söndag!
idag har jag iafl klippt anton, han ville ha kort för att det är skönt på sommaren typ...för hans hår är sjukt tjockt så förstår väl honom men man behöver ju inte klippa av allt för det!
så jag klippte sidorna först och försökte övertala honom att vi skulle spara lite hår uppepå, som på bilden (fast på bilden är det ju inte klart eftersom vi bara testade och inte heller fixat eller något ) men han skulle tydligen klippa av allt iafl, så det blev kort där uppe också men det har ju tyvärr ingen bild på nu. Jag tyckte att det här hade varit snyggt annars! men visst skulle han passa i en sånhär frilla? ;D kanske blir något liknande efter sommaren då!


ikväll var det tänkt att jag, jossan och hedda skulle på bio på nya twilightfilmen men eftersom hedda inte är hemma så trodde vi att hon skulle komma hem på dagen men dom skulle tydligen komma hem senare så vi flyttade det till imorn istället :) så får se vad ddet blir ikväll!
nu ska jag plocka i ordning på mitt rum, ni vill inte se hur det ser ut nu!
tjaaao

this feeling

nu har jag sett klart på hela första säsongen av glee och jag älskar det! för dom som inte har sett det så är det en musikalserie typ, så dom sjunger typ hela tiden och verkligen ALLA  är grymma på att sjunga! tänk att musik kan få en att må så bra!
jag skulle verkligen aldrig klara mig utan musik, det är en sjukt stor del av mig, går inte att beskriva!
förövrigt så har jag en konstig känsla i magen, eller den är egentligen inte konstig för den är bra... :)
men utöver det så ska jag ta och sova snart tänkte jag, vända tillbaka dygnet lite grann!
igår var jag, jossan, barkis och karin på friskis och svettisgympa i stadsparken föresten, det var skitkul :D sen åkte vi hem till karin och hade en toppenkväll där! <3
SNART ALANYA TJEJER :DDD
och jag saknar min heddiz också som är i falkenberg på lite semester nu :) <3
men nnuu, ska jag sluta skriva!
G'NIGHT






RSS 2.0