sista dagen innan skolan!

nu sitter jag hemma hos jossan med henne och hedda och fettar, kollar på tv och fular oss på facebook.....;b
imorse kom bästa vän förbi mig i en bil!!!! hon har fått körkort idag den jäveln :D grattis baby <3 så vi drog iafl ut och åkte lite bil ett tag, sjukt härlig känsla att åka själva :)
lite senare åkte jag upp hit till jossan och alanya b-rudarna (hedda, josefinelof, karin, barrrre)  och vi kollade på massa bilder och filmer från alanya sen gick vi till parkhallen och käkade pizza (; fetton har vi blivit under alanya men nu när skolan börjar blir det ändring på det!
sen gick jag, jossan och hedda hem till jossan igen och så har vi haft lite myskväll här nu :) imorn börjar skolan......pain. Men vi ska somsagt åka dit tillsammans så bättre än inget iafl ;)

sunday!

jaha, sista riktiga sovmorgonen imorn då, får sova ut ordentligt då! Kom precis hem från en mysig kväll med en mysig kille :) imorn ska jag träffa mina favorittjejer och fixa med massa bilder från alanya och på kvällen blir det myskväll med jossan och hedda sista kvällen innan skolan, så då sover vi hos jossan sen åker vi till skolan vid ett dagen efter tillsammans, vi försöker göra det med så lite smärta som möjligt...typ;) det tar emot och säga det men skolan börjar på tisdag, 13.00 i frisörsalarna..........woohoo!
nej nu ska nog jag ta och äta något sen ska jag sova, godnatt :)
<3

sommarlista!

hittade en rolig lista på martins blogg :D

Här kommer en sommarlista:

Har du druckit tills du spytt? ja


Sårat någon? kanske har gjort det, men inget med mening iafl


Förlorat en vän? mja, eller typ beror på hur man ser det.. 


Träffat nya människor? massoor!  


Kysst en främling? ja


Tagit droger? nej.. 


Haft en sommarflört?  ja  


Gråtit? ja


Skrattat tills du kissat på dig? haha har nog inte varit långt ifrån iafl men nej ;b


Tältat? yyes 


Varit vaken en hel natt? ja


Solat? Ja


Badat? yees 


Haft ett förhållande? Nej


Gjort dig riktigt illa? inte riktigt illa typ brutit något eller så men annat har jag väl gjort


Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej men det kommer 


Läst en bok? fktst inte ;d 

Skickat fel sms med flit? haha nej ;d 


Suttit vid datan en hel natt? det har jag nog ;b 


Näckat? ja 


Solat naken? nooops 


Fått utegångsförbud? nej


Sagt “jag älskar dig” och menat det? ja 


Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej


Varit i slagsmål? haha nästan 


Pussat någon utav samma kön? ja 


Sjungit högt på ett berg? sjunger överallt så säkert


Kysst någon i regnet? ja


Kysst någon i skogen ? tror inte jag har varit i skogen fktst


Kysst någon du inte borde? nej tror jag inte 

Tappat rösten? ja, typ


Varit på festival? nixx 


Gått upp i vikt? säkert


Gått ner i vikt?  säkert


Brännt dig? lite i alanya på näsan :( 


Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nej




Varit utomlands? yeees 


Gjort ett bra köp? jaa  


Tagit upp kontakten med en gammal vän? njae, eller både ja och nej


haft skadeglädje? jaa 


Sovit under bar himmel? jaa


Vad kommer du sakna mest? alanyaa!! 


Har du svart ärligt på alla frågor? ja

hemma från världens bästa resa!

jaha nu är jag hemma igen, vilket suuuuuuuuuuuger!! alanya var verkligen BÄÄÄÄÄST! så jävla kul har vi haft och så sjukt mkt roliga människor som vi har lärt känna, och all musik som man lyssnar på nu när man har kommit hem, jag börjar typ grina:( men som sagt VÄRLDENS BÄSTA RESA med världens bästa tjejer, det här kommer alltid att finnas kvar! <3<3
bilder finns på facebook, orkar inte lägga upp alla här för det är så sjukt många.
men jaha, kom hem i onsdags kväll iafl....sjukt trött och sliten och hostig! Sen kom bästa vän hem till mig ett tag på kvällen som jag har saknat sjukt mkt<3 hon var här en stund och vi snackade massa och hade mys sen blev det sova för mig.
Igår sov jag ut ordentligt på dagen sen på kvällen träffade jag M en stund :) Idag har emma tvingat med mig ut.........är jag taggad, haha njaaaa men vad gör man inte för sin bästa vän (; och örebros krogar är inget mot alanya, men får väl köra på samma style här då och hoppa upp på bord och bardiskar och dansa och grejer, hahah! :D
nej, nu ska jag sova lite till! tjaaaaaaaaao

IDAG DRAR VIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

IDAG ÅKER JAG OCH VÄRLDENS BÄSTA TJEJER TILL ALANYA I TVÅ VECKOR!! :D woohooo
ha det aaaaaaaaaawsome i regnsverige, tjaaao! :D

BÄSTA VÄN 18 ÅR!

hann inte skriva igår, hade ingen tid över alls!
MN IGÅR FYLLDE VÄRLDENS BÄSTA VÄN EMMA NORDIN 18 BAST! <3<3
som vi har väntat på det här babe, nu jävlar kör vi!! :D
jag var iafl över och firade henne igår med hennes släkt och lite så så det blev tårta och mat och gott :)
på dagen var jag, mamma och mormor på marieberg och handlade lite inför onsdag, för det är fktst så, PÅ ONSDAG ÅKER VI!!!! :D:D:D:D
jag är hur taggad som helst! men börjar bli lite nervös över vissa grejer nu....till exempel att jag aldrig kommer få ner min packning till 15 kilo och om jag nu får det, kommer den ju inte vara det när jag åker hem iafl....så nu ska jag verkligen tänka igenom allt det här vad jag vill ha med mig och så. Det är ju lixm två veckor, man behöver mycket grejer då!
Jaja,  ska upp på stan och växla pengar och fixa lite grejer med pappa snart!
här är lite bilder från igår.
sen blev jag hemskjussad av bruden som snart ska ta körkort ;)

RSS 2.0