lugn fredagkväll idag!

det blev att träffa emma och även andreas idag :) Vi drog till marieberg en stund och kollade runt lite sen åkte vi hem och bara tog det lugnt och kollade på the hills och käkade popcorn & drack blåbärssmoothie. 
Sen kom pappa och sen åkte vi och köpte lite mat så nu har jag precis ätit och sitter och lyssnar på lite musik och så!
Det blir en lugn kväll ikvl. 

är det någon som kommer ihåg den här sötisen då?  jag tycker iafl att den här låten är fin! :)



dagen efter, 07.48!

nu sitter jag, jossan, karin, barkis & irri i soffan hos jossan, väldigt trötta och liknande och ska precis slå på en film att sova lite till.

Kvällen igår var lyckad i sig, även fast det blev lite mycket men så blir det ibland!
men tack alla för kvällen iafl :)
 mer update kommer nog senare idag, nu ska vi verkligen bara ta det lugnt och städa, sen ikväll vill jag träffa min betan, hoppas att hon har tid att träffa mig (a' 
byyyye.



det fick bli en gammal bil på hedda som jag hittade på jossans dator :D

- torsdag, 12.03!

vaknade typ nyss och har precis duschat nu.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig ikväll vilket är lite jobbigt, så det blir väl att kolla upp det snart. Igår blev det en jättetrevlig kväll med tjejerna! Vi möttes på stan och sen gick vi och köpte fika, sen gick jag & bianca och köpte chailatte på espresso house och dom andra köpte på bara vara, illa när man inte kan komma överens om ett ställe!
Sen iafl så cyklade vi till stadsparken och slog upp lite filtar och satt oss där och fikade och dom öppnade presenter :) Efter ett tag kom det ca 10 killar och frågade om dom fick slå sig ner och så bjöd dom på skumpa för att alex & irri fyllde också! Sen satt vi där ett ganska bra tag, sen tog vi cyklarna och cyklade hem till irri och badade jaquzzi! Tillslut cyklade jag, bianca, alex & elina hem vid ca 2 i kylan och sen somnade jag ganska fort när jag kom hem. Trevlig kväll var det iafl!

Nu ska jag göra mig i ordning lite sen kila upp på stan och möta jossan och några till sen blir det hem till jossan för ikvl är det partyyy :D
bye.


fullt upp!

okej, nu är det såhär att jag inte har haft överdrivet mycket tid över överguvudtaget och till att skriva här så det har inte varit sån stor uppdatering här så här kommer lite.

Igår träffade jag jossan & hedda <3 vi var först en stund hos hedda sen drog vi upp på stan och tog en fika och satt och snackade massa. Efter det åkte vi hem till jossan i ad och käkade och lite så med hennes familj, sen kom karin & barkis dit också sen drog vi till marieberg till sebbe och fixade lite grejer sen åkte vi tillbaka till jossan. Efter det åkte alla hem och jag sov hos jossan :)

Imorse vaknade jag och jossan vid halv 12, vi gick upp och käkade frulle och lite så, sen kom karin, barkis och irri dit också och sen drog vi till gustavsvik och spelade minigolf :)
Efter det cyklade jag hem och nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag upp på stan och möta alex, elina, bianca och irri och så ska vi gå och fika någonstans och fira alex som fyllde år igår och irri som fyller år imorn :) Sen ska vi hem till irri och bada jaquzzi (y'
Sen tillslut ikväll ska jag iafl hem och bestämma vad jag ska ha på mig imorn för imorn blir det party :D:D fast det hinner jag nog uppdatera mer innan det.

NU VET NI! haha :D
men nu ska jag fixa mig
tjau.



läcker bild tycker jag också!

GRATTIS ALEX!

Godmorgon :) och klockan är 20 över 1...inte bra. Fast jag har fktst  hunnit duscha och lite så så jag har varit vaken en stund iafl!
Idag ska jag träffa jossan & hedda så får vi se vad vi hittar på för något :) Och på torsdag åker hedda till gotland och är där i nästan två veckor den bajsen...och sen när hon kommer hem är det inte långt kvar till skolan börjar.. det här är inte bra! Men vi får väl hoppas att hon har kul därborta då, höhö :D kommer sakna dig iafl!

Och idag fyller nämligen Alexandra Viola Öhrn 17 år! :D
GRATTIS SNYGGING <3


ny design!

som ni ser så har jag faktiskt designat om min blogg lite grann, och det är en sak som jag inte är speciellt bra på så det har tagit ett jävla bra tag..haha! ;b
ändrar säkert den lite grann snart igen.

och förövrigt har jag inte gjort alls mycket idag, det är ju inte så att vädret lockar en till att gå ut så..
Jag såg också klart på skräckfilmen som emma & jag såg, riktigt bra var den! Rekomenderar den starkt.
Om ni vill se den så ska ni gå in på http://moviestream.se/ som är en filmsida där man kan se jättemånga filmer gratis på sidan direkt, super bra sida! Där ska ni i alla fall gå in på kategorin skräck och sen heter filmen "The last house on the left". Annars kan ni trycka här så kommer ni in på den filmen direkt!

och här har vi en tjej som veeeerkligen är saknad här i örebro :(
hon är (tyvärr) kung på golf så hon flyttade ner till skåne förra sommaren för att plugga på ett golfgymnasium vilket var jätteroligt för henne och jag är jätteglad för hennes skull men det var mindre kul för mig som blev lämnad här.. :(
hon har iafl alltid varit en underbar tjej som har varit en av mina bästa vänner och jag har kunnat snacka med henne om verkligen allt och hon lyssnar jämt. Okej, nu låter det som om hon har dött men det har hon inte gjort, haha men jag vill bara säga att jag saknar dig Therése Larsson. <3<3



men nu ska jag nog slå på en film sen vill sängen ha mig.
G'NIGHT!

hos barkis!

här kommer lite bilder från i fredags hos barkis, fast nu är det bara massa bilder på tjejerna men killarna kan vi dissa ;) höhö










 
sen lekte vi lite lekar ;)















lyckad kväll med er iafl! :))
<3<3<3



söndag, 11.43!



här är resutatet av smoothien också, mycket god var den :)

nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag upp på stan med elina om en stund!
bye.

myskväll med bby <3

sry, hann inte med någon uppdatering igår så det kommer nu istället!

igår hade jag myskväll med min betan <3 ingen av oss var helt friska så beslutade oss för att bara ta det lugnt.
Jag slingade bruna slingor i håret på henne, jag tycker att det blev bra fktst!
sen kollade vi på skräckfilm, as bra var den så långt som vi så, men sen började det hacka precis när filmen skulle lösa upp sig så vi kunde inte kolla klart så jag funderade på om jag skulle se klart den själv hemma, men det vågade jag inte (a' :( Så jag såg på 17 again istället!
men nu ska jag gå ner och göra en smoothie :)
bye.


här är resultatet av håret också :)


friiiday! :D

hey!
såå skönt med fredag idag, även fast jag inte jobbar eller något på de andra dagarna så känns det ändå mycket skönare med fredag! 
Kom precis hem från stan, har varit i käkat lunch med pappa & anton på jensen's, mycket gott var det! 
Nu ska jag packa ihop lite kläder och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll för då blir det troligtvis partyy :D 
och jag mår iafl lite bättre idag, är inte helt frisk, men vafan, det får man ta. 
Hörs later eller imorn. 

och dom här tjejerna är hur duktiga som helst! 


äntligen bilderna från hemma hos hedda :D

och här kommer äntligen lite efterlängtade bilder från hemma hos hedda! :D

ni är kärlek <3






taggat! :DD

      


hahah och heddas humor slår allt! 


sötisar :D 

           

haha snyggg ansiktsform på mig och nu ska vi se glada ut tjejer ;> 



usch vilket jävla asgarv, men ah, bjuder väl på det då...



haha, hej drogad tjej! 



och så lite kompispussar som alltid ;D




      

haha gulligt värre :D sötisar dagen efter! 



en bra kväll med er iafl, trots att vissa förstör, så jävla dåligt!
men ni är BRA! <3 








dålig dag :( 13.31

usch, ingen bra dag idag. 
igår kväll höll jag på och svimma, jag gick in i vardagsrummet och kände att allt bara blev svart och jag blev helt yr, så jag ramlade bakåt i fåtöljen som sån tur var stod bakom. Det var lite läskigt faktiskt!
Sen kände jag igår också att jag hade blivit lite förkyld och hade ont i halsen, men sen nu när jag vaknade i morse var jag inte lite förkyld längre, kan fan inte prata normalt. Och har ont i halsen dessutom. 
inte kul. 
Men det var iafl planerat att jag skulle klippa två stycken idag men vet faktiskt inte om jag orkar det.
usch!  


och nu saknar jag fktst träningen lite grann också!
bilden är från göteborg. 

onsdag, 11.42!

fan va jag är dålig!
idag hade jag bestämt att jag skulle gå upp vid 10 och så ringer pappa med av typ en slump och jag svarar och så,  men klart som fan att jag somnar om igen -.- så nu vaknade jag för tio minuter sen, halv 12. 
nu ska jag iafl göra mig i ordning och sen kila upp på stan en stund för det är en sjukt snygg tröja som jag ska köpa, om den nu finns kvar.
Senare blir det nog att klippa två stycken, eller om jag tar det imorn...får se! 
men kommer nog med uppdatering senare.
pusss

gustavsvik med tjejerna!

tja!
kom precis hem från gustavsvik, blev en dag med tjejerna där, roligt var det! :) 
men nu är jag sjukt trött... så ikväll blir det lugnt!
men jag tycker att det fina vädret kan komma tillbaka nu, så himla tråkigt är det med det här fram & tillbaka-vädret.
men imorn blir det superfint...får vi hoppas :D 


måndagkväll, 00.48!

var nyss ute på en promenad med hedda som kom hem igår!  :)  
har saknat dig babe!
sen så mötte vi min morbror också som bor i göteborg i vanliga fall så stog och pratade med honom ett tag också. Sen mötte vi även fredrik & adde. 
För övrigt idag har jag inte gjort mycket alls faktiskt,  mest varit hemma och tagit det lugnt. Förutom att jag kan bli ganska rastlös så är det ganska skönt ändå! 

Igår var jag ju på harry potter också! Omdömet av den är att jag tyckte att den var lite seg och att man i princip inte förstod någonting alls i början om man inte har läst böckerna och ioförsig så förstod man väl inte allt på hela filmen även fast man kom  in i det efter ett tag så var det ändå meningen med allt som man borde ha läst i boken innan tror jag! Och sen tycker jag också (dom som inte har sett den kanske inte borde läsa nu) men i alla fall att ron & hermione hur hennes namn nu stavas borde ha kysst varandra eller liknande, saknade det faktiskt med tanke på att det var en ganska stor del av filmen. 
Men lite seg men ändå helt okej film tycker jag att det var. 

Imorn ska jag troligtvis träffa mina brudar så får vi se vad vi ska hitta på för bus <3 ngt roligt blir det iafl! 
Hörs troligtvis imorgon, bye! 



 och ni får ursäkta enormstorleken, men det går inte att förminska dom så antingen blir det miniatyrbild eller enorm bild, great! 

bio ikväll!

hey!
alex & elina var här nyss en stund och vi pratade lite och så.
Ikväll blir det bio, harry potter och halvblodsprinsen tror jag den heter :D
see u later



förövrigt så är han sjuuukt snygg!


mys med tjejerna!

hej! 
nu kom jag precis hem från jossan efter att ha sovit där inatt :)
igår var jag, jossan, irri, karin, barkis & hanna i brunnsparken och satt på en filt och hade jättemysigt! Vi hade gjort en jättestor fruktsallad som vi tog med oss och sen köpte vi även lite fett på brunnsparken pizzeria. Sen satt vi där ganska länge, men sen började det regna så vi drog hem till irri. Då skulle vi bestämma vad vi skulle se för film men sex tjejer som ska komma överens om en film kan ta ett tag, vilket det gjorde också men till slut blev det gilbert grape eller hur det stavas. Mys film! Sen gick jag och jossan hem till henne och låg och snacka massa sen somnade vi. 

Och nu tycker jag att det är dags för hedda att komma hem också, och tänk för att hon kommer hem idag! :D 

Kommer nog troligtvis mer uppdatering ikväll.
bye.




snygg bild också, haha :D jag och jossan iafl! 

cool kille!



hahaha, för cool kille det här, ett youtubeklipp som vanligt, jag vet. Men det här var fett bra :D 

partyy'

tja!
nu sitter jag hemma hos pappa & emma är här också och vi åt nyss frukost.
igår blev det party, först var vi i almby sen vid halv 10 drog vi till en fest i kumla. Kvällen var helt okej till en början men blev lite sämre när vi inte kom hem från kumla förens 20 i 1. Men det löste sig! 
Men nu ska vi göra oss i ordning lite.
tjaråå. 



give me the evil look!



okej, nu är jag väldigt trött och sitter just nu och pratar med jimmy på msn och vi sitter och kollar på massa roliga videos!
den här kan jag verkligen inte sluta garva åt!!!! SÅ SJUKT SÖT. Så därför måste ni också få se den :D

hemklickad!



jadå!
Nu är min favoritparfym hemklickad också. Har haft den flera gången och tröttnar aldrig på den.

Just nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på lite musik. Åt nyss lite, världens godaste fisksoppa var det som mamma hade gjort till mig. Jag brukar inte tycka om fisk och äter det nästan aldrig förutom den här soppan som verkligen är supergod! Så nu är jag väldigt mätt och funderar på om jag ska ut och springa om en stund, när jag inte är lika mätt kanske.
Och imorn ska mamma och jag möblera om på våra rum och fixa det där med sängarna och garderoberna som jag skrev om. Ska bli såååååå skönt med en dubbelsäng!
men nu ska jag ta och leta på mina springskor som är gömda någonstans i mitt inte jätteostökiga rum, haha med andra ord.. mitt rum är stökigt!
later

14.14, onsdag!



lite skön låt tycker jag allt att det var! haha

jag vaknade för inte så länge sen, eller nu har det ju faktist blivit ett tag sen men ungefär en timma sen då!
tycker verkligen inte om att vädret är halvfint hela dagarna...så tumme ner på det!
men som ni kanske har förstått nu så har jag blivit väldigt fast vid desperate housewives så det går ju alltid att kolla på om det är dåligt väder ute...så en tumme upp iafl! :D 
nu ska jag nog ta och äta något sen får vi se vad som händer i eftermiddag.
uppdaterar troligtvis senare.

Lite roligt kanske.. ;D

1. Namn:  lisa

2. Exakt ålder : 17 år & två månader minus 2 dagar, haha orkade inte räkna!

3. Vart bor du:  örebro

4. Bor tillsammans med: mamma, pappa & bror fast på två olika ställen

6. Färg på ditt hus: beige/gult/orange kanske..

7. När är du född: 18 maj 1992

8. Klass: fr08b

9. Vilket år tar du studenten: 2011

10. Duschat idag: ja

11. Kramat någon idag: ja

12. Pussat någon idag: nej

13. Vad har du ätit?:  grillad kyckling, potatis, kallsås, sallad typ

14. Dagens klädsel: en blommig klänning
15. Dagens roligaste:
ungdomstanten på bussen!

16. Vem kramade du senast: hedda tror jag

17. Har du pojk-/flickvän: nej

18. Vem pratade du med i telefon senast: simon igår tror jag...har inte pratat i telefon på hela dagen, mycket övanligt måste jag säga!

19. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Hedda: alltså vart e du jag blir nervös

- Favorit-

20. Film: hm..det finns många

21. Låt: också väääldigt många, kan inte välja!

22. Mat: kalkon & klyftpotatis!

23. Dryck:  chai latte

24. Stad: stockholm/göteborg

25. Land: vet inte fktst

26. Ämne i skolan: musik & frisörteknik

- Senaste-

27. Personen du tänkte på: hemlis

28. Personen du kysste: hm..fredrik i guess

29. Gången du spydde: länge sen

31. Pizzan du åt: vesuvio tror jag det var

32. Gången du var i Göteborg: 2008

33. Gången du var i Stockholm: 2008 också

34. Gången du var full: typ, fredags

36. Personen som såg dig gråta: pappa tror jag

- Antingen eller-

37. Svart eller vitt: beror på på vad

38. Hund eller katt: hund

39. Ut och festa eller hemma och mysa: beror på sällskapet

40. Tv-spel eller datorspel: hm svårt val fktst..
41. Singel eller upptagen: beror på

42. Lunarstorm, helgon eller playahead: inget av dom just nu..

43. Ragga eller bli uppraggad: uppraggad

44. Big brother eller paradise hotel: bb

45. Svart hår eller blont: blont

46. Blåa ögon eller bruna: blåa, fast det beror iofs också på på vem!

47. Choklad eller lakrits: choklad

48. Göteborg eller Stockholm: hm.. stockholm tror jag!

49. Högerhänt eller vänsterhänt: vänster

50. Coca cola eller fanta: cola

51 Pizza eller kebab: beror på vad jag är sugen på (a'

52 Randigt eller prickigt: randigt

53 Älska eller älskas: men båda såklart?

54 Leva eller dö: haha leva?


- Antal-

55. Personer du älskar: dom vet!

59. Festivaler du varit på/ska på detta året: inga...hittills

61. Piercingar har du:  naveln

- Vem-

65. Ska du träffa imorgon: vet inte än fktst

67. Hade du senast en msnkonversation med: andreas birath

68. Spelade du tv-spel med senast: haha jag vet inte, anton kanske ;D
69. Vill du ta med på en romantisk resa nu: jadu.

70. Vill du kasta en sten i huvudet på: haha borde nog inte skrivas här


- Vad- 

73. Gör dig glad: vänner, familj, gymnastik, shopping (a'

74. Gör dig ledsen: falskhet

75. Vad vill du helst göra nu: kolla desperate housewives :D

76. Önskar du att du slapp göra:  bli besviken på folk..

77. Vill du ha nu:  ngn stor händelse

78. Önskar du dig i födelsedagspresent: en resa kanske

79. Längtar du till: framåt

80. Tycker du om dina betyg: jadå, helt okej

81. Ångrar du i ditt liv: olika saker
82. Är det bästa som har hänt dig: oj

83. Är du trött på de här nu? lite kanske (;


youtube <3 mig


ja, jag är då ett ganska stort fan av youtubeklipp som ni troligen kommer märka framöver på bloggen!
och jag är dessutom ett fan av michael jackson och den här killen var jävligt skön så jag var bara tvungen att lägga upp!




20.14, tisdagkväll!

kom precis hem, har varit på marieberg med jossan & hedda <3 mkt trevligt var det!
har så kul med er, tur att ni är lika störda som jag är..

och sen måste jag bara berätta!
när vi skulle ta bussen hem och jossan precis hade gått av eftersom hon gick av i adolfsberg så gick det på  en..medelålders kvinna, ca 45 år kanske och som hade bestämt sig att hon skulle sitta vid mig och hedda, eftersom vi satt på en fyrplats. Hon hade iafl på sig typ hotpants, ngt uringat linne och typ en munktröja över och så hade hon solbrillorna i håret. Bara hennes klädstil tyckte vi var lite väl vågad för hennes ålder. Sen iafl så satt hon sig vid oss och sen såg hon en tjej som kanske var runt 20 längst bak i bussen som hon tydligen kände så hon skrek över hela bussen att hon skulle komma och sätta sig vid henne (oss) och hon kunde verkligen inte tänka sig att flytta sig till henne så tillslut kom iafl tjejen och satt sig vid oss. "tanten" började snacka massa och drog in mig och hedda i samtalet och kommentera vårat hår, mobiler, kläder med mera.. det var ju inga dumma kommentarer men det var ändå väldigt påhoppande typ; oj vilken misshandlad mobil, vad har hänt med den? säger hon till hedda och sen berättar hon  också att hon är besatt av nya mobiler och försöker verkligen vara så ungdomlig som möjligt. Och sen satt hon och snackade om i princip allt mellan himmel och jord hela vägen och jag blev ju lite smått irriterad och började typ garva för mig själv men jag kunde ju inte säga ngt till hedda då. Sen var vi iafl äntligen framme där vi skulle av, men tydligen så skulle hon också av där så jag och hedda gick ganska fort iväg men sen ser vi hur hon verkligen springer ifatt oss och går med oss hela vägen tills jag sa till hedda att vi skulle åt ett annat håll så vi skulle komma ifrån henne. När hon  sen hade dragit fick vi lite utbrott och började asgarva åt henne och så, lite kul var det.
Och sen påpekade hon också att vi har ju lika korta byxor som hon hade, ajo, bara det att hon var 30 år äldre än oss typ!

hahah kul för den som orkar läsa, kände iafl att jag behövde skriva av mig lite!

ikvl blir det iafl grill & mys!
tjaråå.

tisdagmorgon!

jag & emma vaknade typ nyss, eller vi har varit nere och hunnit äta frulle också :)
men nu ska jag ringa mamma och be om hon kan komma och hämta mig snart, sår får vi hoppas att hon kan det, annars måste jag ta bussen...vilket jag inte orkar!

idag ska jag troligtvis träffa mina brudar så får vi se vad vi hittar på! Något roligt blir det ju alltid så. <3
Men nu ska jag somsagt ringa mamsii men vi hörs later!
pusss


hos min bäbis! <3





nu sitter jag hemma hos betan. Vi satt nyss och läste om att michael jackson forfarande lever och han hade rört på sig i helikoptern i typ en likpåse, men hur sant är det lixm, det stog på aftonbladet dessutom och det står det ju massa falskt och om det verkligen skulle vara så så skulle ju NA skriva om det också så!

nu ska vi iafl gå och köpa godis & massa fett sen ska vi myysa :D kanske blir att åka och ta ett nattdopp senare om det inte börjar regna! hähäh.
tjaråå

måndag & fint väder!



muuums!

Idag blev det stan en stund och kolla runt lite. Har bestämt att jag ska köpa en ny parfym men har några olika att välja mellan så jag har inte bestämt vilken riktigt än..några bra förslag? :)
nu ska jag ut och steka lite i solen!
tjaa.

chillsöndag!






idag vaknade jag 20 i 2! det är nog det längsta jag sovit någon gång tror jag, bra lisa!
när jag vaknade var det iafl fullt med folk i huset vilket inte var superroligt när jag kom ner nyvaken. Men jag får väl skylla mig själv lite grann.
Ganska skön dag iafl och bara ta det lugnt och inte göra något speciellt!Och nyss kom min kära bror fram och frågade om jag ville ha en kram, det var bara det att han har varit ute och spelat fotboll med massa kompisar och att hans vita t-shirt var seriöst helt brun, usch! :D
Nu jag tror att jag ska lägga mig och kolla lite på desperate housewives snart igen, har blivit ganska besatt av det! Och snyggingen Jesse Metcalfe som är med i serien kan man inte heller få nog av så!
tjaarååå.

lördagkväll 02.31!

wehehey, nu har jag märkt hur trött jag är idag!
försökte kolla lite på desperate housewives förut men såg en liten stund men sen somnade jag bara.
nu åt jag nyss raberber & jordgubbspaj med mamma och mormor, mycket gott var det!

och jag pratade med mamma lite förut och vi kom fram till att hon vill ha en mindre säng eftersom hon har en dubbelsäng och jag har en 120 säng så då kom jag med det brilljanta förslaget att vi skulle byta och hon gick med på det, det trodde jag inte att hon skulle göra. Men sen kom vi på att om jag skulle ha dubbelsängen så skulle jag inte få plats med mina garderober i rummet så då kom vi också fram till att vi skulle byta så att jag skulle få hennes garderob som man kan gå in i, klädkammare kanske det heter, så jag är nöjd nu iafl!

Ikväll har jag varit hos adde med honom, fredrik, henke och fredriks bror. Vi kollade på king kong och sen såg vi på lejonkungen en stund också. Sen drog vi ut en stund och nu kom jag precis hem och klockan är 02.34.
så nu ska jag nog ta och sova med tanke på att det inte blev så mycket sömn igår. Godnatt!

seg, trött, regnig dag!

tja!

kvällen igår spårade ur ganska regält pga att vissa idioter förstör ganska mkt! tråkigt som fan är det
men med folket som skulle vara där hade jag roligt iafl :) och jag tappade min halva navelpiercing igår också, inte lika kul.
men idag är jag ganska trött eftersom det inte blev så mycket sömn inatt heller, men det får man ta!

och nu kom jag precis hem och får veta att mormor kommer hit idag från halmstad och henne träffar jag typ en gång per år och så ofräsch som jag är nu hade jag inte tänkt att vara då så nu blir det att hoppa in i duschen och fräscha till mig lite!

bilder från igår kommer troligtvis lite senare.


fredagmorgon, 12.15!





godmorgon! 
igår satt jag uppe lite för länge tror jag för sen när jag skulle försöka sova så gick det verkligen inte, hade typ blivit övertrött tror jag..illa!  men somnade nog runt halv 5 eller ngt iafl (y' 

och imorse blev jag väckt av att simon ringde vid 10 och klagade på att jag sov då, eftersom han jobbar -.- ;D 
sen övervägde jag om jag skulle gå upp eller somna om, och ja, då somnade jag om och så vaknade jag nu vid 12 typ. 
nu ska jag städa mitt rum lite som är sjuukt stökigt sen ska jag ta med mina grejer och dra till hedda sen blir det att fixa massa grejer hos henne inför ikväll :) och jag vet inte vad jag ska ha på mig, för i vanliga fall brukar det vara att jag inte har något roligt alls att ha på mig, men nu har jag för många alltenativ istället så vi får se hur det blir.  
men nu ska jag äta frulle, tror det blir jordgubbar fktst :D  
bye

ny fräsch blogg!

jaha, jag bestämde mig för att starta om på nytt med en ny blogg!
blev galen på den gamla pga att det inte gick och ändra något på designen, (eller okej, det gick säkert men jag klarar inte av det iafl)
så nu ska jag iafl börja om från början & även försöka vara lite mer aktiv med mitt bloggande :) så får vi se hur det går

bloggen är nu inte färdigfixad som ni kanske ser men börjar lite smått iafl, och med tanke på att klockan är 02.49 på natten nu så borde jag kanske sluta fixa och gå och lägga mig nu! heja mig :D

så det blir troligtvis mer uppdatering imorn!
och imorn är det ppppartyy dessutom och jag är astaggad så det ska bli kul :D

men nu ska jag sova, godnatt!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0