i'm not afraid to try













igår hade vi lite party hos jossan och här kommer lite bilder från igår då :) kul hade vi <3<3
idag har jag varit ute och övningskört lite och sen har jag mest tagit det lungt och nu på kvällen blev det myskväll!
och min betan är i USA nu....jag är inte alls avis på henne. ;d hoppas du har det bäst honey, i miss u <3

old times!

skolan idag och slutade 11.20, skönt! Sen hade vi kör och det gick väl bra, jag är lite hostig bara vilket inte är så himla bra....
Efter skolan tog jag bussen hem och påväg hem från bussen gick jag förbi kryddgårdsskolan som är min gamla lågstadieskola och där har jag inte varit på ca 8 år räknade vi ut så det kanske var dags att hälsa på! 
Och guuuud va litet allt var och va kul det var att se hur det såg ut och träffa alla gamla lärare som knappt kände igen mig :D gick alltså där från lekis till trean! Och sen är det ett rum som kallas nordan där och där känner man alltid en speciell lukt så jag fick värsta flashback från när jag gick där. 

Nu ska jag ta och äta ngt sen plugga lite matte, sen ikväll blir det möte med gympagruppen!
tjooo

( ni som läste inlägget och det var typ millioner 5or så är dom borta nu som ni kanske ser och jag vet inte vad som hände ;b )

:D

SJUKT BRA TRÄNING! :DD ville bara säga det!




nu rullar det på med inlägg här!




den här killen!!!!! han är bara 10 år sjunger som en gud, satt och kollade på den här med min bror och hans kompis, dom blev lite avundsjuka på honom ;b

HAHAHAHAHAH!


föör skön dag!

jag vet, jag har blivit dålig på att blogga ofta men det kommer ett inlägg lite då och då, har haft dåligt med tid så det har helt enkelt inte blivit av men det ska försöka ändras på, och det har jag sagt flera gånger, men när jag har tid lovar jag att blogga så ofta jag kan!

idag hade vi en asskön dag som varje onsdag iofs. Vi slutade 11.20  efter två lektioner!
Sen gick vi och käkade, sen blev det en liten runda på stan och nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt fram till träningen ikväll.

Och igår kväll så målade jag frans manikyr på naglarna men så tog det så sjuukt långt tid att torka, har nog aldrig varit med om att det tagit så lång tid, så jag tror jag somnade med lite halvtorra naglar...så får nog ta och göra om dom idag tror jag!
Men nu ska jag dricka lite cola tror jag, blev så sjukt sugen :D
tjao



!

tänkte skriva ett blogginlägg här nu men kom på att jag orkar fktst inte!
så ni får nöja er med en glad gubbe;

:D

trots att jag inte är ett dugg glad nu, men vi kan ju låtsas.
godnatt

ledig idag!

idag är jag ledig och det är såhääääääääär skönt! I vanliga fall har vi bara två lektioner, datakunskap och bild och form men så blev datan inställd och så fick vi hemuppgift på bilden :)

jag vaknade iafl vid halv 11, skönt att sova ut lite! Sen har jag pluggat lite matte och ska nog skriva lite på en engelska grej snart tror jag. Men nu ska jag sjunga lite, byyye!


och snart är det tävling och då är det även dags för mina snygga gymnaster att tävla igen!




<3<3<3<3







NI ÄR KÄRLEK! <3<3<3



och förövrigt så ligger vi på bänkarna i frisörsalarna och fular oss ;b

uppdatering för det senaste....året?

här har jag inte skrivit på ett tag nu utan flera anledningar men ska komma igång lite mer nu, men har både tid, idé och bildbrist just nu så det är lite segt då.

men i fredags drog jag och emma iväg till martina i orsa och stannade över helgen! :)
Det blev mys, party, lära känna nytt folk och ganska mkt mer. Väldigt trevlig helg måste jag säga och martina verkar ha det asbra där uppe och alla är jättegulliga :)
Och en helg med baby var verkligen behövligt och väldigt värt! <3<3

träningen igår gick sämst, men hade inte sovit tillräckligt så det fanns ju en anledning iafl, men snart är det tävling så det blir att kötta järnet nu, och till träningen imorn ska jag se till att vara pigg, är ju trotsallt ledig imorn från skolan så ;)

men nu ska jag kolla på en film sen blir det sova
G'NIGHT


vi fular oss lite....ganska mkt på tåget!












hahaha <3<3

RSS 2.0