LOV!

guud va skönt det är att ha höstlov nu, jag verkligen njuter av det!
i fredags var jag och bästa vän ute på strömpis, inte den roligaste kvällen ute, var nästan för mycket folk men med min babe blev det kul ändå ju! :) i helgen har jag klippt mormor, tränat och tagit det lugnt mest!
idag sov jag till typ halv 1, sjukt skönt var det sen gjorde jag inte så mycket på dagen som är värt att ta upp men på kvällen blev det lite filmkväll :))
imorn ska jag träffa mina favvobrudar och det börjar med lunch på jensens, mmh! sen får vi se vad vi hittar på senare<3 undra om jag hinner träna innan det kanske, har ju skaffat friskiskort nu, funderar på att ställa klockan och dra iväg och träna lite fktst innan 1, det hinner jag!

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej! fin blogg du har, synd att du itne bloggar så ofta;( jätte fina bilder på dig också! jag tyckte jag såg dig igår i sörby men jag vet inte?

men fin blogg iaf!

2010-11-03 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0