toppendag!

idag känner jag att jag är riktigt på topp! på bra humör inte alls trött och har inte ont någonstans, vaknade superpigg taggad på att åka och träna på en gång. Så då gjorde jag det, jag vaknade vid 10 gick upp och gjorde mig i ordning lite för att kila upp på stan och fixa lite sen drog jag till friskis och tränade ett tag. Kom hem nyss, fortfarande lika pigg, åt en sallad till lunch och nu ska jag hoppa in i duschen! Hoppas dagen fortsätter lika bra för ikväll blir det myskväll :)
dessutom insåg jag en sak idag att en känsla som jag alltid haft förut vid vissa tillfällen var inte alls samma sak idag vilket är sjuukt skönt, helt bortblåst! 
hejhoppp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0